}

لیست محصولات زینگو 1402

فروش نقدی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 139 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

حتما مشاهده کرده‌اید که کودکان در هنگام سرگرمی، چنان غرق در بازی با وسایل خود و دنیای کودکی هستند که متوجه اتفاقات اطراف خود نمی‌شوند. ما در زینگو پدید‌‌آورنده و خالق اسباب بازی‌های مناسب کودکان و بازی‌های فکری مناسب کودکان و بزرگسالان هستیم. از مشهورترین اسباب بازی‌های زینگو می‌توان به ست کامل آشپزخانه، مکعب‌های جادویی، دانیمون و انواع ماشین بازی در ابعاد مختلف اشاره کرد.

زینگو تولیدی اسباب بازی‌های باحال

همواره می‌دانیم تاثیر اسباب بازی‌های دوران کودکی تاثیر بسزایی در شکل دادن شخصیت و نحوه رفتار کودک در آینده دارد. بنابراین لازم به ذکر است در زینگو، بازی‌ها در جهت رشد فکری و ارتقای هوش هیجانی کودکان ساخته می‌شود تا ذهن کودک در فرایند رشد بتواند عملکرد بهتری در برخورد با مسائل داشته باشد. مطمئنا برای هر پدر و مادری این موضوع حائز اهمیت و حیاتی است که کودک در امنیت بتواند از اسباب بازی خود استفاده کند و لذت ببرد که خوشبختانه مجموه زینگو این شرایط را به‌وجود آورده است. به علاوه بزرگسالان نیز می‌توانند با انجام بازی‌های فکری موجود اوقات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

از دیگر فواید بازی‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: بهبود خلق و خو، تقویت حافظه، پویایی، تصمیم‌گیری بهتر، سرگرمی مفرح و افزایش هوش هیجانی و... که این موارد نشان می‌دهد بازی‌های فیزیکی و فکری نسبت به بازی‌های کامپیوتری بهتر است و آسیب‌های آن را ندارد و کودکان هیجان مثبت را تجربه می‌کنند. همچنین برای بزرگسالان جهت پیشگیری از آلزایمر،تحلیل بهتر مسائل و بالا بردن دقت گزینه بسیار مناسبی است.

خرید اینترنتی لیست محصولات برند زینگو

مای لیست، ارائه دهنده فروش عمده باکیفیت‌ترین اسباب بازی‌ها با قیمت‌های بسیار مناسب است که مشتریان می‌توانند آیتم‌های انتخابی خود را از وبسایت خریداری کنند. سعی ما بر این است که با فراهم کردن دسترسی راحت به محصولات، بتوانید خریدی با آسودگی خاطر داشته باشید. همچنین به عنوان هدیه‌ می‌توانید از محصولات خریداری کنین چرا که با ارائه هدیه‌ای از جنس بازی فکری به جز احساس خوب، خلاقیت را نیز هدیه می‌دهید.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-