}

فرفره های رنگی اسفند 1402

فروش نقدی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 39 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

بازی‌های‌فکری و سرگرمی‌با هدف یادگیری در عین بازی و همینطور تقویت ذهن یک ابزار مفید برای استفاده در جمع‌های خانوادگی و دوستی می‌باشد. همانطور که می‌دانید به دلیل افزایش روزافزون بازی‌های یارانه‌ای در میان نوجوانان و حتی کودکان و آسیب‌های مخربی که این بازی‌ها بر روی ذهن و روان کودکان می‌گذارند و سبب اعتیاد کودکان به این بازی‌ها و از بین رفتن استعداد و توانایی آنها می‌شوند، می‌توان بازی‌های فکری را جایگزین خوبی برای بازی‌های رایانه‌ای دانست به علاوه اینکه تاثیرات مخرب جسمی‌که بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان دارند باعث می‌شود که به مرور زمان بینایی نوجوانان دچار مشکل شود اما بر خلاف این دسته از بازی‌ها، بازی‌های فکری می‌تواند باعث رشد استعداد و توانایی کودکان نیز شود.

شرکت تولیدی بازی فکری فرفره‌های‌رنگی

شرکت تولیدی بازی فکری فرفره‌های‌رنگی با استفاده از اساتید و متخصصان برجسته این حوزه، توانسته است که به صورت سال‌های متوالی تولید بازی‌های فکری و سرگرم کننده را پیش بگیرد و یکی از بهترین‌ها در این حوزه شناخته شود. این شرکت با تولید سرگرم کننده‌های مختلفی از قبیل"جستجو در جنگل" که برگرفته از نوع خارجی می‌باشد بسیار با کیفیت بوده و با انواع خارجی آن نیز کاملا تشابه دارد. این تولیدی با ایده پردازی در محصولات خود و هم توجه به ایده پردازی‌های شرکت‌های خارجی در زمینه تولیدات بازی‌ها، نوعی تنوع را در محصولات خود داشته که مشتریان می‌توانند محصولات تولید شده این برند را که کاملا مشابه به نوع خارجی آنهاست با کیفیت کاملاً مشابه نوع خارجی و با قیمتی کاملا به صرفه خریداری نمایند.

لیست محصولات فرفره‌های رنگی در مای‌لیست

مای‌لیست با هدف ایجاد ارتباطی مطمئن میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان و همینطور ایجاد مجموعه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در سال‌های اخیر کاربران فراوانی را به خود جذب کرده است. شما می‌توانید با مشاهده لیست محصولات برند فرفره‌های رنگی در مای‌لیست و یا با مراجعه به سایت مربوطه این برند اقدام به ثبت سفارش و یا مشاوره فرمایید. بدیهی است که مای لیست برای فروشگاه داران محترم خرید‌های عمده،  تخفیف‌های شگفت‌انگیزی در نظر گرفته‌است.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-