}

کمپین فروش ویژه اسفند 1402

فروش غیر نقدی
فروش نقدی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 304 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

اسباب بازی ماشین فلزی:

اسباب بازی ماشین فلزی شامل ماشین‌های کلکسیونی و اسباب بازی از جنس فلز با فن‌آوری دایکست می‌باشند که بسیار مشابه ماشین های واقعی طراحی و تولید می‌شوند.
ماشین‌ فلزی اسباب بازی موجود در بازار ایران مقیاس‌‌های مختلفی دارند و معمولا با نسبت های  1:32 ، 1:24 ، 1:20، 1:16، 1:12 ، 1:10 تولید شده و به بازار عرضه شده اند. معمولا ماشین‌‌های با مقیاس بالاتر دارای جزئیات بیشتری هستند و بسیاری از اجزای ماشین در این ماکت ها مدل سازی می شود.
همچنین ماشین های فلزی به دو صورت ماشین فلزی کلکسیونی و ماشین فلزی عقب کش به بازار عرضه شده اند. معمولا ماکت ماشین فلزی کلکسیونی برای استفاده دکوری و ماشین فلزی عقب کش به منظور بازی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

ماشین فلزی طاها ، اولین ماشین فلزی داخلی :

مجموعه طاها ویرا رادین با برند تجاری طاها از سال 1372 شروع به پخش و فروش ماشین‌های دایکست فلزی و عقب‌کش و ماشین‌های ماکت دکوری با برندهای معروف از جمله نیوری، مایستو و برند‌های متنوع دیگر در مقیاس‌های مختلف نمود و تا سال 1398 به صورت حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه داد ، در نهایت در سال 1398 و با همت گروه حرفه‌ای و در راستای تولید ملی این مجموعه اقدام به احداث اولین کارخانه تولید ماشین‌های عقب‌کش در کشور نمود.

فروش عمده ماشین فلزی در مای لیست :

انواع اسباب بازی ماشین فلزی عمده و تک در پلتفورم مای لیست عرضه شده است. این محصولات به منظور خرید عمده فروشگاه ها و سازمان ها از طرف وارد کنندگان ماشین فلزی و تولید کننده گان ماشین فلزی داخلی در مای لیست تعریف شده است.
همچنین مای لیست با برگزاری کمپین بر روی ماشین فلزی طاها، امکان خرید این رده از محصولات را به صورت عمده فراهم کرده است. 

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-