صفحه اصلی دسته بندی اسباب بازی و سرگرمی تامین کنندگان تولیدی اسباب بازی کودکانه برند بازی تا

تولیدی بازی تا تولید کننده انواع بازی های آموزشی کودکانه

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل): آقای رجبی

تلفن (کارخانه): 44257168

آدرس دفتر مرکزی: بلوار مرزداران نبش خیابان آریافر، ساختمان 2000، واحد4

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: http://bazita.ir/

تلفن تماس (مدیر عامل): 9123890410

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 09123890410

آدرس کارخانه: شریف آباد

برچسب‌ها

بازی از گذشته‌های خیلی دور جزئی از تجربه‌، لذت، سرگرمی و خاطره دنیای کودکی همه ما است. وقتی به زمان کودکی‌ خودمان فکر می‌کنیم خاطرات شاد و لذت بخشی از بازی با دوستان و اطرافیانمان را به یاد می‌آوریم که لبخندی بزرگ بر روی صورت ما می‌نشاند. اما امروزه بازی فقط مختص کودکان و یا نوجوانان نیست، بلکه شما در هر سن و سالی که باشید می‌توانید بازهم خاطراتی فراموش نشدنی برای خودتان و اطرافیانتان به وجود بیاورید.

در همین جهت تولیدکنندگان بزرگ و سرشناس دست به تولید انواع بازی‌های دورهمی و جذاب زده‌اند تا در هر زمان و مکانی بتوانیم لحظاتی شاد و به یاد ماندنی در کنار دوستان و یا اعضای خانواده‌مان داشته باشیم. یکی از این تولیدکنندگان بزرگ کارخانه تولید اسباب بازی بازی‌تا است. این برند به طراحی و تولید انواع بازی و اسباب بازی برای تمامی سنین اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان می‌پردازد.

بهترین بازی‌های بازی‌تا

برند اسباب بازی بازی‌تا تنها به تولید و عرضه اسباب بازی در بازار نمی‌پردازد؛ بلکه شما می‌توانید از انواع بازی‌های فکری و جذاب را در دورهمی ‌های دوستانه خودتان برای لذت بردن از زمان استفاده کنید. این بازی‌ها فقط برای گذراندن اوقات و یا صرفا بازی نیست بلکه می‌خواهد در کنار آن هیجان، کشف چیزهای جدید و جذاب و آموزندگی را به شما هدیه دهد. همانطور که بازی‌تا همیشه می‌گوید هدف اصلی ما این است که محصولاتی تولید کنیم تا هوش  خلاقیت کودکان شما را افزایش می‌دهد.

همانطور که در بالا گفته شد این برند سال‌ها است که مشغول به طراحی و تولید انواع اسباب بازی‌، بازی فکری و انواع دیگر بازی‌ها است، تمامی این محصولات با شعار" اسباب بازی‌های شیک برای کودکان باهوش" طراحی و تولید می‌شود. محصولات تولیدی این برند بسیار زیاد و پرکاربرد و کاملا آموزشی است.  این محصولات در سه دسته آموزشی، سی دی و نرم افزار، کتاب تولید می شود.

خرید بازی فکری بازی‌تا از مای لیست

اگر به دنبال خرید عمده این محصولات جذاب و پرکیفیت برای کسب و کارتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنم به وبسایت مای لیست حتما سر بزنید. با ورود به این وبسایت شما می‌توانید انواع محصولات برند بازی‌تا را به صورت عمده و با بهترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید و دیگر نگران تامین کالاهای مورد نیاز خودتان نباشید. ما در مای‌لیست به دنبال آن هستیم تا با ساده کردن مراحل خرید تجربه‌ای متفاوت از خرید اینترنتی عمده را برای شما رقم بزنیم.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است