تولیدی دانی نو | خرید خرد به قیمت عمده، بدون حداقل سفارش، شرایطی

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل): آقای مختاری

تلفن (کارخانه): 77752881

آدرس دفتر مرکزی: ناارمک

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: http://daniknow.com/

تلفن تماس (مدیر عامل): 9194535271

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 09125518390

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

دانی نو یک تولید کننده ایرانی اسباب‌بازی‌های لگویی است که از 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه، نام خود را با مفهوم "دانستن از نو" انتخاب کرده‌اند، به همین دلیل، تلاش این مجموعه برای طراحی بازی‌های چالشی است.

طبق گفته اعضای این مجموعه، هدف از طراحی اسباب بازی‌های دانی نو تقویت مهارت‌های مختلف کودکان از جمله آشنایی با مهارت حل مسئله،‌ترویج تفکر خلاق و تقویت هوش هیجانی کودکان است. به واسطه این بازی‌ها، کودک می‌آموزد که در دنیای اطراف او چه می‌گذرد و یک شناخت کلی نسبت به محیط پیرامون خود پیدا می‌کند.

در همین راستا، اعضای این کمپانی ماموریت خود را ایجاد شریط مناسب برای کودکان ایران و سراسر جهان به جهت شناخت دنیای اطراف خود و آموزش با به کارگیری مهارت‌ها و حواس پنجگانه است. چشم انداز این مجموعه، دستیابی به موقعیت بهترین تولیدکننده اسباب بازی در ایران و پیدا کردن جایگاه مناسب در بازارهای جهانی است.

محصولاتی که این برند در حال حاضر مشغول تولید آن است، عموما در دسته بازی‌های فکری و چالشی از طریق لگو قرار می‌گیرد.

محصولات مجموعه تولیدی دانی نو

تولیدی دانی نو در حال حاضر 8 محصول و 22 قطعه که برای بازی‌ها مناسب است را به فروش می‌رساند. اسباب‌بازی‌های این مجموعه عبارت است از:

  • دانی بال 105 قطعه
  • دانی بال 48 قطعه
  • دانی بال 33 قطعه
  • آموزش الفبای فارسی
  •  آموزش الفبای انگلیسی
  • آموزش اعداد ریاضی
  • تنگرام
  • چاله فضایی

همه این بازی‌ها از اجزای لگویی استفاده می‌کنند که جنس همه آن‌ها پلاستیکی است و رنگ‌هایی که در آن استفاده شده، همگی خوارکی و مناسب برای کودکان است. بازی‌های دانی بال در واقع بازی‌های ساخت خانه و سازه‌های قابل عبور هستند که به وسیله لگوها می‌توان ساخت.

بازی‌های آموزشی شامل آموزش الفبای فارسی یا انگلیسی و آموزش اعداد، بازی‌های 65 قطعه‌ای هستند که والدین با استفاده از این ابزارها و در فضای بازی، می‌تواند آموزش‌های مختلف را به کودک خود بیاموزد.

بازی تنگرام یک بازی ساخت اشکال هندسی است که با استفاده از عکس‌های مختلف چاپ شده بر روی لگوها، قابلیت ساخت هزاران تصویر وجود دارد. بازی چاله فضایی نیز از دو قطعه بهره برده شده که توپ‌ها درون آن وارد می‌شوند و سپس هر چه توپ‌ها پایین‌تر می‌روند، سرعت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند تا در نهایت با شتاب از سازه خارج می‌شود. این بازی تنها دارای دو چاله فضایی است و بهتر است که همراه با بازی‌های دانی بال خریداری شود.

خرید عمده محصولات شرکت دانی بال از مای لیست

مای لیست یک توزیع کننده اسباب بازی در ایران است که بستری آسوده و راحت را برای تامین کنندگان و خریداران ایجاد کرده است. شما از طریق وبسایت مای لیست می‌توانید هر محصول از هر شرکتی را که می‌خواهید در یک لیست کامل قرار دهید و سپس به صورت عمده کل لیست انتخابی خود را خریداری کنید.

در مجموعه مای لیست امکان خرید عمده محصولات به صورت چکی هم وجود دارد بنابراین نگرانی بابت پرداخت آن نداشته باشید. همچنین با خرید از مای لیست سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن در هر جای ایران که باشید دریافت خواهید کرد. برای سفارش تنها کافی است از طریق سایت لیست خود را تهیه کنید و سفارش دهید. به منظور خریدی آسوده‌تر می‌توانید با مشاورین مجموعه تماس بگیرد و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است