تولیدی پرشین

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل): آقای صباحی

تلفن (کارخانه): 66411008

آدرس دفتر مرکزی: تهران- خیابان انقلاب

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل): 9121720824

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 09332523579

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

به مرور زمان و با وجود شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد، کارخانه‌های زیادی هستند که اقدام به تولید اسباب‌بازی‌های با کیفیت و مقرون به صرفه کرده‌اند. در این بین، مهم‌ترین عامل به وجود آوردن و طراحی محصولاتی است که با هزینه‌ای پایین، اسباب بازی‌ای سرگرم کننده و با دوام برای کودکان تولید شود. یکی از شرکت‌هایی که چنین محصولاتی را تولید کرده است، شرکت اسباب بازی پرشین تویز است.
تولیدی اسباب بازی پرشین تویز یک برند ایرانی است که برای محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه خود بسیار معروف و محبوب شده است. این شرکت، بیش از دو دهه در حوزه ساخت و طراحی اسباب‌بازی‌ها فعالیت دارد و توانسته جایگاه خوبی را برای خود در بازار اسباب‌بازی‌های کودکان به وجود آورد. 

محصولات شرکت تولیدی پرشین تویز

یکی از اهداف شرکت پرشین تویز پاسخگویی به حجم بالایی از نیازهای مردم و جامعه برای تامین اسباب بازی بوده است. به همین دلیل، محصولاتی که این برند تولید می‌کند، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. محصولاتی از قبیل انواع موتور، ماشین، چرخ‌های گردان، هلیکوپتر و ... . مهم‌ترین ساخته این برند، ماشین‌های متنوع این شرکت است که در حال حاضر در تمامی مغازه‌های اسباب بازی فروشی می‌توانیم این محصول را مشاهده کنیم. 

خرید عمده محصولات پرشین تویز از مای لیست

اگر علاقه مند هستید که محصولات برند پرشین تویز را به صورت عمده خریداری کنید، می‌توانید از طریق سایت مای لیست اقدام نمایید. شما در مای لیست می‌توانید لیست محصولات مورد نظر خود را از این برند و یا سایر برندها را تهیه کنید و به صورت عمده این محصولات را سفارش دهید. با سفارش از مای لیست، تمامی محصولات مد نظر خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت خواهید کرد. همچنین برای انتخاب صحیح محصولات مد نظر، می‌توانید با مشاورین مجموعه تماس بگیرید. 

 

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است