تولیدی پرشان پارس مدیا

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل): آقای دوکوهکی

تلفن (کارخانه): 0715801603

آدرس دفتر مرکزی: شیراز – بلوار ابوذر غفاری – خیابان کار – انتهای کوچه 6

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: https://pars-media.com/

تلفن تماس (مدیر عامل): 09383118096

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل: info@pars-media.com

تلفن پشتیبانی: 09217258096

آدرس کارخانه: شیراز

برچسب‌ها

از زمان‌های دور، یکی از انواع اسباب‌بازی‌های که والدین علاقه مند بودند برای کودکان خود تهیه کنند، بازی های فکری بوده است. این دسته بازی، به دلیل آن که خلاقیت کودک را افزایش می‌دهد و باعث تقویت حافظه و مهارت حل مسئله آن می‌شود، از دسته بهترین بازی‌ها برای کودکان و نوجوانان است.

شرکت پرشان پارس مدیا یکی از تولید کنندگان بازی‌های فکری و گروهی است. این شرکت، با بهره گیری از بسیاری از بازی‌های معروف و قدیمی، و ترکیب آن با خلاقیت تیم طراحی‌اش، توانسته بازی‌های فکری بسیار مناسبی برای انواع گروه سنی را طراحی کند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که این شرکت برای بازی‌های خود در نظر گرفته است، طراحی این بازی‌ها بر اساس علم روانشناسی است تا بتواند تاثیر بسیار مثبتی بر حافظه و روان کودکان داشته باشد. این مجموعه، محصولات خود را با مواد پلاستیکی و چوبی ساخته است تا مقاومت بازی‌ها ر افزایش دهد و والدین اطمینان داشته باشند که می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری از این اسباب بازی‌ها استفاده کنند.

محصولات شرکت پرشان پارس مدیا

محصولات شرکت پرشان پارس مدیا را می‌توان تقریبا به دو دسته عمده تقسیم بندی کرد، دسته اول بلاک‌های پازل هستند و دسته دوم، بلاک‌های بازی معروف اتللو است. بازی اتللو از معروف‌ترین بازی‌های این مجموعه نیز است. شرکت پرشان محصولات خود را در تعدادهای متنوع 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره و ... طراحی کرده است تا کودکان بتوانند بازی گروهی انجام دهند. این بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی قابل جابه‌جایی و حمل و نقل باشند.

خرید عمده محصولات پرشان پارس مدیا از مای لیست

شما می‌توانید برای خرید عمده محصولات پرشان پارس مدیا به وبسیات مای لیست مراجعه نمایید. مای لیست یکی از مجموعه‌های عرضه دهنده انواع اسباب‌بازی‌های ایرانی به توزیع‌کنندگان و فروشندگان محترم است. ما سعی داشته‌ایم تا بستری مطمئن برای شما عزیزان به وجود آوریم تا بتوانید با تهیه یک لیست از محصولات مورد نیاز خود در سایت، ان‌ها را از مجموعه‌هایی که مد نظر دارید به صورت یکجا خریداری کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن سفارشات خود را دریافت کنید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است