تولیدی ایپکا

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه): 88730433_02125908

آدرس دفتر مرکزی: اراک-سه راهی خمین - شهرک صنعتی شماره یک

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: https://ipka.ir/

تلفن تماس (مدیر عامل): 9120753024

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 09101507511

آدرس کارخانه: اراک-سه راهی خمین - شهرک صنعتی شماره یک

برچسب‌ها

همواره یکی از مهم‌ترین اهداف والدین در هنگام بازی با کودکان، افزایش مهارت‌ها و رشد آن‌ها است. به همین دلیل نیز بسیاری از بازی‌هایی که مهارت کودکان را افزایش می‌دهند بین والدین محبوب شده است. در این بین، شرکت ها و کارخانه های زیادی وجود دارد که چنین بازی هایی را تولید می کنند. یکی از این شرکت ها، شرکت تولیدی ایپکا است.

تاریخچه شرکت ایپکا

گروه تولیدی تجهیزات صنعتی ایران پتک در راستای افزایش توانمندی کودکان و نوجوانان، در سال 1385 تصمیم گرفت تا زیرشاخه ای از تولیدات خود را به طراحی و تولید لوازم و ابزارآلات آموزشی کودکان اختصاص دهد. به همین دلیل، در همان سال کارخانه ایپکا که زیرشاخه کارخانه اصلی ایران پتک به حساب می آید را تاسیس کرد.

این مجموعه در اهداف طولانی مدت خود در نظر داشته است که بتواند تحولی در صنعت بازی و سرگرمی کودکان و بزرگسالان به وجود آورد، به همین دلیل است که در ساخت بازی های کودکان دست به نوآوری زده است. شعار این مجموعه "ایپکا، راهگشای فردا" است و در فعالیت خود در این سال ها نیز نشان داده است که به شعار خود پایبند بوده است.

محصولات تولیدی ایپکا

از ابتدای فعالیت مجموعه ایپکا، تمرکز آن بر ساخت بازی‌هایی بوده که در عین ایجاد سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، مهارت‌های آن ها را نیز افزایش دهد و به صورت آموزشی نیز باشد. اصلی ترین مهارتی که این شرکت برای کودکان مدنظر قرار داده است، مهارت نجاری و لحیم کاری و به صورت کلی کارهای صنعتی و هنری است.

به صورت کلی، محصولات تولیدی شرکت ایپکا با چوب ساخته شده است و هدف نیز، بازی و یادگیری مهارت نجاری است. این مجوعه محصولاتی از قبیل میزکار، کارگاه نجاری، کارگاه حکاکی، ابزارآلات دستی نجاری به صورت مبتدی و حرفه ای، انواع لوازم مورد نیاز نجاری و اسباب بازی های چوبی تولید کرده است.

محصولاتی که توسط این مجموعه تولید شده است، بسیار باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه است. به دلیل حساسیتی که کار در کارگاه های نجاری دارد، مسئولین این شرکت سعی کرده اند که تولیداتی بسیار درخور مردم ایران بسازند. سازه های ساخته شده به وسیله ابزارالات ایپکا به قدری باکیفیت هستند که کودکان و بزرگسالان می توانند پس از مدتی یا بعد از طراحی و تولید آن ها را به فروش برسانند.

خرید عمده محصولات تولیدی ایپکا

یکی از مواردی که می تواند فروش یک اسباب بازی فروشی را بالا ببرد، استفاده از انواع اسباب بازی ها در ویترین فروشگاه است. یکی از انواع اسباب بازی هایی که کمتر فروشگاهی آن را به فروش می رساند، اسباب بازی های آموزشی است. اگر شما علاقه دارید که در فروشگاه خود اسباب بازی هایی آموزشی و مهارتی مانند محصولات شرکت ایپکا داشته باشید، می توانید به راحتی محصولات مورد نظر خود را از سایت مای لیست خریداری کنید.

مای لیست یک فروشنده عمده انواع اسباب بازی ها است. شما در سایت می توانید به راحتی یک لیست از همه محصولاتی که مد نظر دارید را تهیه کنید و سپس کل لیست تان را یکجا سفارش دهید تا با ارسال فوری در هر جای ایران که باشید تحویل بگیرید. برای سفارش هم می توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و هم به صورت تلفنی. همچنین امکان خرید چکی برای همه عزیزان وجود دارد.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است