تولیدی سلام بازی

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: http://salambazi.ir/

تلفن تماس (مدیر عامل): 9383042821

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل: G@J

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه: مشهد - کیلومتر 16 بزرگراه آسیایی

برچسب‌ها

مجموعه شرکت سلام بازی تولیدکننده انواع بازی های ذهنی و فکری در ایران می باشد. این اسباب بازی ها علاوه بر کشف استعداد کودکان موجب تقویت ذهنی و نبوق کودکان نیز می شود. سلام بازی مجموعه ای از بازی هایی می باشد که با سر هم کردن تکه های آن متوان یک شیئ و یا یه وسیله ساخت که کودکان برای تشکیل جسم مورد نظر تمام تلاش خود را بکار می گیرند و از استعداد و ذهن خود بسیار استفاده می کنند. این نوع بازی ها به مغز و قدرت تفکر کودکان کمک شایانی می کند. امروزه با روی کار آمدن گوشیهای دیجیتال و تبلبت و کامپیوترها میل و اشتیاق کودکان به وفور کور و از بین رفته و همه به این نوع ابزار مخرب روی آورده اند. از این رو برای مقابله با این سیستم های پیشرفته نیاز است تا تمام استعداد و تفکر خود را بکار گرفت تا وسیله ای و اسباب بازی ای خلق کرد تا میل کودکان رو به سوی خود جلب کند که خوشبختانه مجموعه سلام بازی در این مورد موفق بوده است.

مجموعه تولیدی سلام بازی

مجموعه اسباب بازی های برند سلام بازی در کنار سرگرمی کودکان باعث ایجاد شور و هیجان و کشف استعدادهای آن ها در کنار تقویت ذهن، به کودکان می آموزد که چگونه با ابزار دم دست خلاقیت خود را شکوفا کنند. این نوع بازی ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که کودکان می توانند به صورت جمعی و گروهی و با هم فکری هم اشیائ مورد نظر خود را بسازند و یا به رقابت و مسابقه بپردازند . این بازی در کنار سرگرمی به کودکان می تواند مشورت با هم و رفتار نیکو در کنار دیگران و رقابت را نیز در آن ها تقویت کند.

خرید عمده محصولات سلام بازیاز مای لیست

اگر شما جز افرادی هستید که به دنبال خرید محصولات با کیفیت برند سلام بازی به صورت عمده هستید، می توانید از طریق وبسایت مای لیست به راحتی عملیات خرید را انجام دهید. وبسایت مای لیست ارائه دهنده انواع اسباب بازی از بهترین تولید کنندگان اسباب بازی و بهترین برندها می باشد. با ورود به صفحه وبسایت مای لیست شما شاهد انواع برندهای اسباب بازی از بهترین برنها خواهید بود که به راحتی و با زدن تنها چند کلیک تمامی مشخصات محصول را مشاهده کنید علاوه بر آن شما می توانید بدون اتلاف وقت و بدون معطلی و با اطمینان خاطر و مستقیم از خود تولید کننده اسباب بازی خریداری کنید. و در نهایت با ثبت خرید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نمایید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است