مجموعه تولیدی تک سازان

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل): آقای خانجانی

تلفن (کارخانه): 7.73497e+007

آدرس دفتر مرکزی: جاده دماوند، خیابان اتحاد، خیابان سازمان آب، نبش کوچه پنجم شیدایی، پلاک 1

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: http://taksazantoys.com/

تلفن تماس (مدیر عامل): 9123840283

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه: جاده دماوند، خیابان اتحاد، خیابان سازمان آب، نبش کوچه پنجم شیدایی، پلاک 2

برچسب‌ها

بازی‌های فکری همیشه یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای کودکان و نوجوانان است. این بازی‌ها برای رشد حافظه، خلاقیت و ذهن کودکان بسیار مفید است. یکی از شرکت‌های تولید کننده بازی‌های فکری، شرکت تک سازان است. این تولیدی، انواع بازی‌های گروهی و فکری را برای بازه‌های سنی مختلف تولید و طراحی کرده است.

بازی فکری، برای رشد کودکان بسیار کمک کننده و مفید است و والدین می‌توانند آموزش‌های مختلف را در قالب بازی به کودک خود بدهند. بازی‌های فکری تک سازان نیز به دلیل استفاده از ویژگی‌های بصری مانند تخته و مهره‌های رنگی، برای کودکان در بازه‌های سنی مختلف، بسیار جذاب است. این بازی‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که برای آموزش هر نوعه مهارتی شما می‌توانید از آن استفاده کنید و با خرید یک بازی، یک تیر و چند نشان بزنید.

محصولات شرکت تک سازان

شرکت تک سازان در حال حاضر دو محصول اصلی را به بازار اسباب‌بازی‌ها ارائه می‌دهد؛

  • بازی مارپیچ لیزری
  • بازی خرس‌های شگفت انگیز

هر دوی این بازی‌ها دارای یک صفحه بازی و مهره‌های مخصوص به خود است که می‌توان آن‌ها هم به صورت تک نفره، دونفره، سه نفره و تا 6 نفره بازی کرد.

بازی خرس‌های شگفت انگیز برای یاد دهی و تعلیم به کودکان قبل از دوره پیش دبستانی بسیار مفید است. این بازی امکان رشد مهارت‌هایی مانند تمرکز، دقت، سرعت، هماهنگ کردن مهره‌ها، یادگیری مفاهیمی مانند درون، بیرون، پشت، رو و ... را به والدین می‌دهد. این بازی شامل 60 مهره و 6 لیوان رنگی، صفحه بازی و راهنمای بازی است. تولیدکنندگان این محصول سعی داشته‌اند محصولی تولید کنند که والدین با خلاقیت خود نیز بتوانند تعلیمات لازمه را به کودک خود به درستی بدهند و نیازی نباشد تا تنها در قالب تعریف شده بازی، مفاهیم از قبل معین شده را یاد دهند.

بازی دیگر شرکت تک سازان، بازی مارپیچ لیزری است. این بازی برای فراگیری کودکان درباره مفاهیم علمی بسیار عالی است. اگر کودکی به دانش و علم علاقه‌مند باشد، چنین بازی‌های فکری بهترین گزینه برای بازی است. در این بازی از قطعات و توکن‌هایی که در آن‌ها از آینه استفاده شده، تشکیل شده است و در واقع بازی نور و بازتاب و تابش نور است. یکی از مهم‌ترین اثرات این بازی، یاد دهی مفهوم حل مسئله و رشد مهارت تفکر منطقی کودکان است. البته رده سنی این بازی بالای 8 سال است و برای خردسالان خیلی مفید نیست.

این بازی، از یک صفحه بازی، 40 کارت معما، ابزارهای پخش نور و منابع لیزری است. در این بازی در هر کارت یک مسئله مطرح می‌شود و اهداف مشخصی برای رسیدن نور وجود دارد. در هرکدام از این این معماها چیدمان خاصی دارند که در صفحه کودک باید به نحوی ابزارها را بچیند که نور به هدف در محل تعیین شده برخورد کند.

خرید عمده محصولات شرکت تک سازان از مای لیست

محصولات شرکت تک سازان به دلیل محبوبیتی که دارد، فروش بسیار بالایی نیز دارد و به همین دلیل یک گزینه بسیار عالی برای فروشندگانی است که به دنبال ارائه محصولات باکیفیت و بادوام به مشتریان خود هستند. شما عزیزان می‌توانید برای خرید عمده محصولات شرکت تک سازان از طریق سایت مای لیست اقدام نمایید و محصولات مد نظر خود را از این برند یا برندهای دیگر در قالب یک لیست سفارش دهید. با سفارش از مای لیست در کمترین زمان ممکن، در هر جای ایران که باشید سفارشات خود را دریافت می‌کنید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است