تولیدی چارپایه

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه): 2.84287e+007

آدرس دفتر مرکزی: تهران-جاده خاوران-روبروی شهرک صنعتی خاوران

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: http://4payegames.ir/

تلفن تماس (مدیر عامل): 9138525259

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه: تهران-جاده خاوران-روبروی شهرک صنعتی خاوران

برچسب‌ها

شروع کار چارپایه از سال 1398 و با تولید ویدیو و محتوای مربوط به صنعت بازیهای رومیزی تشکیل شد. و هم اکنون هم در این زمینه فعالیت خود را قطع نکرده اند و موفق شده اند تا کنون صدها ویدئو و مطلب آموزشی و … در حوزه های مختلف بازیهای رومیزی تولید کنند، اما با توجه به تجربه ها و اطلاعاتی که در این زمینه کسب کرده بودند با شناخت نیاز بازار در سال 1399 وارد بخش تولید بازیهای فکری شدند. اولین دستاورد و بازی ای توسط این مجموعه تولید شد و بسیار بازخورد عالی از طرف خریداران این سرگرمی روبه روشد بازی “معبد الدورادو” بود که در تابستان همان سال 1399 تولید و روانه بازار شد.

چارپایه تولید کننده انواع بازی های رومیزی

مجموعه چارپایه متشکل شده از گروه تخصصی و متعهد می باشد که وظیفه تولید بازی های خلاقانه و سرگرم کننده در کنار جنبه آموزشی برای خود وو دیگران بر عهده دارد. تمام تولیدات و محصولات این برند از کیفیت مرغوبی برخوردار است که جای نگرانی برای خراب شدن بجا نمی گذارد. مجموعه بازی های این مجموعه شامل: پادشاه توکیو که یک بازی دسته جمعی محسوب می شود و بازیکنان به رقابت با یکدیگر می پردازند، میکرو ماکرو یا جنایت شهر از دیگر بازی های خلاقانه و دسته جمعی این مجموعه است.معبد الدورادور، عصر حجر، کالیکو و ساواش از دیگر بازی های هیجان انگیز برند چارپاره می باشد.

خرید و قیمت محصولات چارپایه در مای لیست

وبسایت مای لیست ارائه دهنده انواع بازی ها ی فکری و رومیزی از بهترین برندها است. یک یاز مجموعه هایی  که در لیست تامینکنندگان و تولید کننده گان اسباب بازی قرار دارد مجموعه تولیدی چارپایه می باشد. اگر به دنبال محصولات هیجان انگیز این برند معتبر هستید می توانید آن را از مای لیست به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید. برای مشاهده محصول مورد نظر و یا موجودی می توانید با وارد شدن به صفحه مورد نظر شده و با زدن تنها چند کلیک ساده تمامی محصولات همراه با قیمت و مشخصات در یک صفحه مقابل چشمان خود مشاهده کنید و حتی می توانید با توجه به بودجه ای  که قصد دارید برای خرید هزینه کنید را با قیمت های موجودی مقایسه کنید علاوه بر آن شما می توانید بدون اتلاف وقت و بدون معطلی و با اطمینان خاطر و مستقیم از خود تولید کننده اسباب بازی خریداری نمایید. از دیگر ویژگی های این وب سایت ارسال فوری به سراسرایران می باشد با این ویژگی دیگر نگران تحویل کالای خود نباشید چرا که کالاهای خریداری شده شما درب محل درخواستی به شما تحویل داده خواهد شد.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است