صفحه اصلی دسته بندی اسباب بازی و سرگرمی تامین کنندگان تولیدی اسباب بازی برند کانون پرورش فکری

تولیدی بازی کانون پرورش فکری | خرید خرد به قیمت عمده، شرایطی

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه): 8.80858e+007

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: https://kpf.ir/

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

تولید انواع اسباب بازی‌های آموزنده و سرگرم کننده در کنار انتشارات کتاب در ژانرهای آموزش می‌تواند به پرورش و رشد کودکان از سنین پایین کمک کند تا در آینده هم مراحل یادگیری سریع‌تر و راحت‌تر رقم بخورد. از همینه رو مراکزی شکل گرفته‌اند تا تمام این مراحل را ساده و راحت‌تر بکنند. یکی از این مراکز که مطمئنا تا به حال اسم آن را چندین بار شنیده‌اید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

این کانون پرورش فکری با هدف موسسه خیریه در سال 1344 تاسیس شده و به فعالیت خودش در این مسیر ادامه داده است. هدف اصلی از تاسیس این مرکز آموزشی ایجاد امکانات لازم برای رشد خلاقیتو شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان است. از جمله فعالیت‌های این مجموعه انتشارات کتاب‌های مختلف در سراسر کشور و تکمیل کتابخانه‌هایی که در نقاط مختلف کشور وجود دارد است. همچنین به دنبال توسعه و ترویج ادبیات کودکان و نوجوانان است و در کنار همه این‌ها از نویسندگان و تصویرگران و هنرمندان را حمایت می‌کند و با آن‌ها مشغول به همکاری است. البته این برند به برگذار انواع نمایشگاه‌های هنری مخصوص کودکان و نوجوانان هم در تمام این سال‌ها مشغول بوده تا آموزش خلاقیت و فرهنگ سازی را در بین کودکان و نوجوانان به وجود بیاورد. کانون پرورشفکری در تمامی این سال‌ها تلاش کرده تا در سه زمینه اصلی 1- انتشارت انواع کتاب‌ها که تا به الان به بیش از 1600جلد رسیده است. 2- امور سینمایی است که فعالیت در این بخش از سال 1349 آغاز شده و سالانه حدود 10 فیلم سینمایی، مستند و.... تولید می‌کند. 3- مرکز سرگرمی‌های سازنده که از سال 1361 فعالیت خودش را تا به الان داشته و به تولید انواع اسباب بازی، عروسک دارا و سارا، بازی‌های رایانه‌ای و.... مشغول بوده.

خرید اینترنتی محصولات کانون پرورشی کودکان در مای‌لیست

برای خرید انواع محصولات نام برده شده در حوزه کتاب و اسباب بازی کافیست وارد وبسایت مای‌لیست شوید و تمامی این محصولات راب ه صورت یکجا مشاهده کنید و خرید عمده خودتان را به صورت اینترنتی ثبت و دریافت کنید. مای‌لیست تلاش کرده تا فضایی امن و قابل اطمینان برای انواع خریده عمده اینترنتی در زمینه اسباب بازی، بازی‌های فکری، لوازم التحریر و... فراهم کند تا هم فروشگاه‌داران و هم تولید کنندگان علاوه بر ارتباط مستقیم و بی دردسر خودشان خریدی ایمن و متفاوتی را تجربه کنند.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است