تولیدی آرتینا | خرید خرد به قیمت عمده، شرایطی

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل: D@G

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

در دنیای پر از تکنولوژی و پیشرفته استفاده درست از هوش و استعدادها به صورت کمتری دیده می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال این هستند که ائغات فراغتشان در جایی به غیر از فضای مجازی صرف کنند و به بهترین نحو از آن استفاده کنند. از همین جهت بازی‌های رومیزی زیادی در دسته‌های مختلف با موضوعاتی جذاب به وجود آمده‌اند که شما بر اساس هوش و موقعیت می‌توانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. یکی از همین برندهایی که به این موضوع بسیار اهمیت داده است، برند آرتینا است.

مجموعه تولیدی آرتینا

مجموعه تولیدی آرتینا سال‌ها است که زیر نظر مجموعه شرکت بازیمن، در زمینه تولید و طراحی بازی‌های فکری و کارتی رومیزی فعالیت می‌کند. محصولات این برند با توجه به تنوع و استفاده از تمام جهات هوش انسان‌ها به چند بازی کوچک تبدیل شده است. این بازی‌ها را اگر بخواهیم نام ببریم می‌تواند به شرح زیر باشد:

  • جا به جا
  • کوبی دن
  • کاپیتان
  • چینک
  • کریستالی
  • ماکیتو

تمامی این محصولات با استفاده از بهترین متریال‌ها و با ساعت‌ها تفکر ساخته شده است تا مدت‌ها بتواند شما و عزیزانتان را سرگرم کند و ذهنتان را به چالش بکشد. برای خرید تمامی این محصولات شما می‌توانید تمامی این محصولات را در تعداد عمده از فروشگاه مای‌لیست به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه و خریداری کنید.

خرید عمده محصولات آرتینا

فروشگاه مای‌لیست یکی از بزرگترین مجموعه‌های آنلاین در زمینه خرید و فروش عمده محصولاتی مانند اسباب بازی، بازی فکری، لوازم التحریر، کتاب و... را برای شما مصرف کنندگان عمده تهیه کرده است. شما با ورود به وبسایت این فروشگاه می‌توانید تمامی این محصولات را در بستری ایمن و مطمئن خریداری کنید. همچنین شما تولیدکنندگان محترم می‌توانید محصولات مجموعه خودتان را به صورت عمده به فروش برسانید و بازار مخصوص به خودتان را داشته باشید. مای‌لیست در تمام مراحل خرید و فروش در کنار شما خواهد بود.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است