صفحه اصلی تامین کنندگان مجموعه تولیدی عروسک یانیک

مجموعه عروسک سازی برند یانیک

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت:

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

عروسک‌ بازی از گذشته‌های دور عضو بزرگی از بازی‌های دخترانه و پسرانه بوده است. زمانی که از بازی صحبت می‌کنیم ابتدایی‌ترین چیزی که به ذهن تمام افراد خطور می‌کند، عروسک و عروسک بازی است. خیلی‌ها هنوز هم به اشتباه گمان می‌کنند که عروسک مختص دختر بچه‌ها است؛ این درحالی است که عروسک‌ها می‌توانند از روی حیوانات و یا شخصیت‌های کارتونی پسران نیز ساخته شود و بسیار مورد علاقه آنان قرار بگیرد؛ در نتیجه عروسک بازی فقط برای دختران نیست. استفاده از عروسک‌های پولیشی در شخصیت‌های مختلف کارتونی، حیوانات و یا در شکل نوزادان انسان، امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

مجموعه تولید یانیک

یکی از برندهای بزرگی که به کار تولید و واردات انواع عروسک‌های پولیشی و... مشغول است، برند یانیک است. این مجموعه سال‌ها است که در همین زمینه فعالیت دارد. تمامی محصولات تولیدی این برند با استفاده از بهترین متریال‌ها است، بنابراین همین مسئله باعث شده است که کیفیت محصولات به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا کند. همین افزایش کیفیت هم باعث شده است تا طرفداران بسیار زیادی را در بازار پیدا کند و تبدیل به یکی از برترین‌های این حوزه بشود. استفاده از بهترین الیاف در تولید عروسک‌های پولیشی باعث شده است که هیچ گونه حساسیتی برای کودکان با سنین کم ایجاد نشود و والدین بتوانند با خیال راحت به فرزندان خودشان اجازه دهند تا مدت‌ها با این وسایل بازی کنند.

خرید عمده محصولات تولیدی یانیک

برای خرید عمده تمامی این محصولات برند یانیک، شما این امکان را دارید تا به وبسایت مای‌لیست مراجعه کنید و محصولات موردنظرتان را در تعداد عمده خریداری کنید. مای‌لیست بستری ایمن هم برای تولید کنندگان و هم مصرف کنندگان عمده است. شما از این طریق هم می‌توانید محصولات تولیدی خودتان را به فروش برسانید و هم می‌توانید با خیالی راحت از برندهای متنوع خرید خودتان را ثبت کنید و در زمانی مناسب سفارشتان را دریافت کنید. مای‌لیست در تمام مراحل خرید و فروش در کنرا شما خواهد بود.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است