صفحه اصلی تامین کنندگان مجموعه تولیدی نوشت افزار و لوازم التحریر شرکت پنتر

تولیدی لوازم التحریر پنتر | خرید خرد به قیمت عمده، شرایطی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت:

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 02191000200

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

استفاده از انواع خودکار و مداد در زندگی روزمره ما به حدی زیاد شده که حتی گاهی نبود آن‌ها می‌تواند بخش بزرگی از زندگی ما را مختل کند. به همین جهت تقاضا این دسته از محصولات در بازار افزایش چشمگیری داشته است، در همین راستا محصولات بی‌کیفیت وارد بازار شده‌اند که مدت کمی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و یا اصلا این محصولات قابل استفاده نیستند. بنابراین بهتر است که با بهترین برندها آشنا باشید تا بهترین انتخاب‌ها را برای خودتان و عزیزانتان داشته باشید. یکی از بهترین این برندها، برند پنتر است.

شرکت تولیدی پنتر

تولیدی پنتر یکی از پر سابقه‌ترین برندها در زمینه تولید انواع لوازم التحریر و لوازم اداری است. این برند از سال 1389 فعالیت رسمی خودش را در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات در بازار آغاز کرده است. این برند علاوه بر تامین بخش بزرگی از نیازهای کشور عزیز خودمان در کشورهای دیگری چون آلمان، فرانسه،چین، ترکیه و... هم این محصولات را صادر می‌کند. این شرکت تولیدی با به کارگیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا و مدیریت علمی توانسته به عنوان اولین شرکت تولیدی نشان استاندارد ایران و پروانه توسعه و تحقیق را دریافت کند. اما این همه ماجرا نیست بلکه این شرکت توانسته انواع گواهینامه در زمینه‌های مختلف را دریافت کند. از جمله محصولات بی‌شماری که این برند تولید می‌کند به انواع نوشت افزار، تجهیزات اداری، لوازم هنری، ترسیم فنی اشاره کرد. که در هرکدام از این دسته‌ها هزاران محصول موجود است که شما با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید انواع آن‌ها را در مدل و طرح مورد نظرتان تهیه کنید.

خرید اینترنتی محصولات پنتر از مای‌لیست

اگر به دنبال خرید عمده انواع این محصولات برای کسب و کار خودتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنم که وبسایت مای‌لیست مراجعه کنید. در این وبسایت شما می‌توانید انواع محصولات در زمینه کتاب، لوازم التحریر، اسباب بازی، بازی فکری و .... را مشاهده کنید و خرید خودتان را به صورت اینترنتی دریافت کنید. مای‌لیست تلاش کرده تا فضایی ایمن برای شما مشتریان و تامین کنندگان گرامی ایجاد کند تا با خیالی آسوده‌تر فعالیت‌های خودتان را انجام دهید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است