صفحه اصلی تامین کنندگان تولیدی فربودانگاره

تولیدی فربودانگاره

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها: فربورد انگاره

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل): آقای مستقیم

تلفن (کارخانه): 09127183239

آدرس دفتر مرکزی: تهران

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: http://www.realitygame.me

تلفن تماس (مدیر عامل): 9122058815

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت:

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

بسیاری از تولیدی‌های ایرانی هستند که با الهام و یا کپی از بازی‌های خارجی، توانسته‌‌‌اند بازی‌هایی محبوب را تولید کنند، اما برخی از تولیدکنندگان ایرانی مانند تولیدی فربود انگاره، مسیر دیگری را پیش گرفته و ترجیح داده‌اند که با خلاقیت و ابتکار خود ، مسیر طراحی تولیدات خود را به سمتی دیگر و مطابق با ذائقه ایرانی پیش ببرند.

شرکت فربود انگاره یک شرکت تولیدکننده انواع بازی‌های فکری است که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با هدف و شعار افزایش خلاقیت و آموزش شروع به طراحی و تولید کرد. در حال حاضر این تولیدی در سه بخش مختلف بازی‌های رومیزی، بازی‌های سازمانی و بازی‌های موبایلی مشغول کار است.

تولیدی مذکور اعلام کرده که هدف آن از ساخت بازی‌های سازمانی، کمک به شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف جهت ایجاد فضایی مناسب برای کارکنان خود است. فضایی که در آن بتوانند مهارت‌های خود را ارتقا دهند و میزان دانش و تسلط‌شان بر موضوعات مختلف را بسنجند.

محصولات تولیدی فربود انگاره

در حال حاضر مجموعه فربود انگاره بیشتر با بازی‌های رومیزی و سازمانی خود بین مردم و شرکتهای مختلف، شناخته شده است.

بازی‌های فکری-رومیزی این مجموعه عبارت است از:

  • زار
  • ژاندارمری
  • شاه دزد وزیر
  • شاه دزد وزیر دوئل
  • شرلوک هلمز
  • ایستگاه

بازی‌های زار و ژاندارمری از معروف‌‌‌‌ترین تولیدات این مجموعه است.  یکی از جذاب‌‌‌‌ترین کارهایی که طراحان خلاق فربود انگاره در طراحی محصولات خود داشته‌‌‌اند، استفاده از المان‌های ایرانی و ایجاد احساس نوستالژی-بومی‌در افراد است. بازی زار که برگرفته از یکی از بزرگترین مراسمات سنتی مردم جنوب ایران است و بازی شاه دزد وزیر دوئل با المان‌های دوره قاجار، احساس ایرانی بودن را در شما ایجاد می‌کند. این محصولات برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه بسیار مناسب است.

خرید عمده محصولات تولیدی فربود انگاره

اگر شما هم علاقه مندید که محصولات این برند را خریداری کنید، می‌توانید از طریق سایت مای لیست اقدام نمایید و سفارش محصولات مورد نظر خود را ثبت کنید. مای لیست یک فروشگاه آنلاین فروش عمده اسباب بازی است که انواع تولیدات ایرانی و خارجی را در خود جای داده است.

شما در سایت می‌توانید با ایجاد یک لیست از محصولات مد نظرتان، خرید خود را در کمترین زمان ممکن تکمیل نمایید و در اسرع وقت درب محل موردنظرتان تحویل بگیرید. یکی از امکاناتی که مای لیست در اختیار شما قرار داده است، خرید عمده به صورت چکی و یا نقدی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید، می‌توانید با مشاورین مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی‌‌تان کنند.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است