تولیدی بازیمن | خرید خرد به قیمت عمده، شرایطی

اسباب بازی و سرگرمی

اشتراک گذاری

میزان رضایت از عملکرد

0% عالی

0% خوب

0% متوسط

0% ضعیف

0 نفر امتیاز داده‌اند

درصد فعالیت ها

0%

تامین کالا

0%

ارسال کالا

0%

مرجوعی کالا

860 روز فعالیت در مای‌لیست

اطلاعات

سال تاسیس

نوع کسب و کار

تولید کننده کالا | وارد کننده کالا ( صاحبین برند )

زمینه فعالیت

اسباب بازی و سرگرمی

برند ها

آدرس وب سایت

http://www.bazimantoys.com/

آدرس ایمیل

نام و نام خانوادگی ( مدیر عامل )

آقای رحیمی

تلفن تماس ( مدیر عامل )

9121091513

تلفن پشتیبانی

09035995673

تلفن همراه

09121091513

تلفن ( کارخانه )

کد پستی ( دفتر مرکزی )

آدرس کارخانه

آدرس دفتر مرکزی

برچسب ها

درباره تولیدی بازیمن

در چند سال اخیر، بازار بازی‌های فکری بسیار داغ شده است و این دسته از بازی‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. به همین دلیل شرکت‌های زیادی به فکر تولید و طراحی بازی‌های فکری افتاده‌اند. یکی از این برندها، شرکت تولیدی بازی من (یا بازیمن) است.  این مجموعه با طراحی عالی و خلاقانه‌ای که دارد، توانسته نظر بسیاری از بازیکنان را جلب کند و به یکی از برندهای محبوب بازی‌های رومیزی و بازی فکری تبدیل شود.

"تمام چیزی که ما در بازیمن تویز انجام می‌دهیم، تفکر در مورد شادی و سرگرمی‌است." شرکت بازیمن تویز رسالت خود را بدین صورت گفته است. این شرکت با تولید محصولات بسیار متنوع و باکیفیت خود که در عین آموزش بسیار سرگرم‌کننده نیز هستند، نشان داده که به رسالت خود به خوبی پایبند بوده است.

محصولات شرکت تولیدی بازیمن

مجموعه بازیمن محصولات بسیار زیادی را در حال حاضر طراحی و تولید کرده است. برخی از این بازی‌ها تماما ساخته و پرداخته گروه خلاق طراحی محصولات این برند هستند و برخی دیگر، از بازی‌های بسیار معروف و محبوب بین المللی نشات گرفته است. این مجموعه 3 زیر مجموعه اصلی با برندهای مختلف دارد. 3 برند آترینا، بازیمن و کارتو از زیرمجموعه‌های شرکت تولیدی بازیمن است که هر کدام از این برندها، بر روی یک دسته بازی تمرکز کرده است.

برند آترینا عموما بازی‌های رومیزی طراحی کرده که مناسب گروه سنی الف و ب است. سعی شده تا در این بازی‌ها مهارت حل مسئله کودکان و در کنار آن نحوه تفکر خلاق و منطقی، همزمان با هم آموزش داده شود. تمامی‌ بازی‌ها نیز به گونه‌ای هستند که جلوه بصری زیادی برای کودکان دارد و باعث سرگرم شدن آن‌ها خواهد شد.

محصولات بازیمن که معروف‌‌ترین و برند اصلی این شرکت است، بر روی تولید و طراحی بازی‌های فکری تمرکز کرده است. از محبوب‌‌ترین بازی‌های این برند می‌توان به بازی مونوپولی، ریسک، بازرگان، شتر سواری و سری بازی‌های آزول اشاره کرد. در واقع شرکت بازیمن با این بازی‌ها توانست جایگاهی درخور در بازار اسباب بازی ایران پیدا کند و به یک برند محبوب بدل شود.

محصولات کارتو با تمرکز بر پازل‌ها به عنوان یکی از بازی‌های کارتی بسیار پرطرفدار، توانسته جای خود را در دل کودکان و والدین آن‌ها باز کند. این پازل‌ها بیشتر برای گروه سنی الف مناسب است. محصولات این برند کیفیت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل در عین آموزش، بسیار شادی آور و سرگرم کننده است که دقیقا همان چیزی است که بازیمن به دنبال آن است.

خرید عمده محصولات برند بازیمن

اگر فروشنده اسباب بازی باشید، از میزان محبوبیت بازی‌های فکری و رومیزی قطعا خبر دارید. از طرفی هم، داشتن یک بازی فکری در هر فروشگاهی ضروری است. بنابراین اگر به دنبال خرید عمده محصولات برند بازیمن هستید، می‌توانید از طریق سایت مای لیست محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

مای لیست یک فروشگاه اینترنتی عمده فروشی اسباب بازی است که تقریبا تمامی ‌بازی‌ها از تمامی ‌برندهای ایرانی را دارا می‌باشد. برای سهولت در خرید عمده اسباب بازی، شما می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را به صورت چکی نیز خریداری نمایید. برای خرید از این فروشگاه کافی است که یک لیست از محصولات مورد نظر خود تهیه کنید و در سایت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن، در هر جای ایران که باشید، به دست شما برسد.  

شبکه های اجتماعی

: Telegram

-
Telegram

: WhatsApp

-
WhatsApp

: Gmail

-
Gmail

: Robika

-
Robika

: Bale

-
Bale

: Instagram

https://instagram.com/baziman.toys
Instagram

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره تامین کننده

شما میتوانید در مورد این تامین کننده امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این تامین کننده از طرف دیگر کاربران کمک میکند






اطلاعات

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

شبکه فروشی وجود ندارد

اعضایی وجود ندارد

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است