صفحه اصلی دسته بندی اسباب بازی و سرگرمی تامین کنندگان تولیدی لوازم التحریر آریا تولید کننده نوشت افزار

مجموعه تولیدی آریا | خرید خرد به قیمت عمده، بدون حداقل سفارش، شرایطی

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل): آقای برخدا

تلفن (کارخانه): 02188197081

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیاری، پلاک 66 – طبقه 3 واحد 302

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت: http://aryacompany.ir/

تلفن تماس (مدیر عامل): 9370794312

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل: sales@aryacompany.ir

تلفن پشتیبانی: 09370794312

آدرس کارخانه: کیلومتر 33 جاده تهران-ساوه، رباط کریم، میدان امام خمینی(ره) خ کارگر پلاک 13

برچسب‌ها

استفاده از لوازم التحریر مخصوص به قشر و یا گروه خاصی نیست. شما در مکانی که باشید نیاز به استفاده از انواع این محصولات دارید. اما همه آن‌ها در گروه بندی‌های خاصی مانند لوازم اداری، لوازم هنری، دفتر و کاغذ، دفترچه یادداشت، مداد و خودکار و.... تقسیم می‌شود. تمام این کالاهای نام برده شده در مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود که شما با توجه به سلیقه و استفاده خودتان از این محصولات خریدی مناسب را انجام می‌دهید.

با توجه به افزایش تقاضای بازار تولید و عرضه این محصولات افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین برندهای مختلف و نامعتبری وارد بازار شده‌اند که محصولاتی بی کیفیت با قیمت‌هایی بسیار بالا وارد بازار کرده‌اند؛ به همین جهت  باید در هنگام خرید توجه کافی به کیفیت و برند محصول داشته باشید. یکی از بزرگترین برندهای تولیدی لوازم التحریر، برند آریا است که مطمئنا تا به امروز بسیار این نام و نشان را دیده و یا شنیده‌اید.

شرکت تولیدی آریا

شرکت تولیدی آریا از پیش‌گامان و نام داران در صنعت تولید انواع لوازم التحریر است، سابقه این برند بسیار طولانی است که سعی کرده در تمامی این سال‌ها کیفیت محصولات خودش همانند سابق حفظ کند و حتی با قدرت‌تر از قبل به تولید محصولات بپردازد. اکنون با توجه به سابقه درخشان این برند بزرگ می‌توان گفت که بیش از 130 هزار محصول با کفیت در زمینه‌های آبرنگ، گواش، چسب ماتیکی، مداد تحریر و رنگی و.... تولید کرده است و سعی در افزایش این محصولات در سال‌های پیش‌رو دارد.

با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید و ساخت این محصولات آریا توانسته که نشان استاندار ملی ایران و CE اروپا را دریافت کند. شرکت تولیدی آریا علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از محصولات مورد نیاز کشور انواع این کالاها را به سایر کشورهای خاورمیانه و اروپا صادرمی‌کند.

خرید اینترنتی محصولات آریا از ما‌ی‌لیست

 برای خرید انواع این محصولات با بهترین شرایط و به صورت عمده کافیست به وبسایت مای‌لیست مراجعه کنید. در این وبسایت ما تلاش کرده‌ایم تا فضایی ایمن برای فروشگاه‌داران و تولید کنندگان محترم ایجاد کنیم تا با خیالی آسوده خرید و فروش عمده خودشان را انجام دهند. مای‌لیست در تمام این مسیر در کنار شما خواهد بود.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است