مجموعه ققنوس برند انتشاراتی کتاب

لوازم التحریر

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: لوازم التحریر

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

کتاب و کتاب‌خوانی بهتر است که از سنین کمتر جزوی از زندگی کودکان باشد تا در بزرگسالی هم تاثیر و اثرات آن در زندگی آن‌ها پر رنگ و مشخص باشد. کتاب‌ها می‌توانند در کنار آموزنده و یا سرگرم کننده بودن، دوست و همراه مناسبی برای همه افراد باشد. کتاب‌ها با توجه به ژانر و مخاطبی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام دنیای مخصوص به خودشان را به وجود آورده‌اند.

در این انتشاراتی‌های زیادی به وجود آمده‌اند که سالانه میلیون‌ها کتاب در ژانرهای مختلف با توجه به سنین مربوطه تولید و در بازار عرضه می‌شود.یکی از انتشاراتی بزرگ که سال‌ها است که در این حوزه فعالیت می‌کند انتشارات ققنوس است.

مجموعه انتشاراتی ققنوس

انتشاراتی ققنوس از سال 1367 مشغول به فعالیت است. در این برند بزرگ بیش از 200 ناشر فعالیت دارند که در زمینه‌های مختلفی چون کتاب‌های ادبی، رمان، فلسفه و عرفان، هنر، روانشناسی و... مشغول به تولید کتاب‌های جذاب و مسحور کننده برای سنین مختلف هستند. اگر علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی هستید مسلما تا به الان انتشارات ققنوس به گوشتان خورده است. گستردگی این پخش به حدی است که در سرتاسر ایران شعبه‌های مختلف دارد که اگر شما ساکن هر نهقطه از ایران باشید لازم نیست نگران تهیه کتاب‌های مورد علاقه خودتان باشید. از جمله کتاب‌های پر فروشی که از این برند وجود دارد می‌توان به : راز و رمیز تفکر مثبت، وصیت‌ها، آمریکای باستان، پسری که مرا دوست داشت، همه دختران دریا و... اشاره کرد.

خرید اینترنتی محصولات ققنوس از مای‌لیست

اگر به دنبال خریده عمده هر کدام از این کتاب‌های جذاب هستید به شما پیشنهاد می‌کنم که به وبسایت مای‌لیست سر بزنید. این وبسایت به دنبال ایجاد فضایی اینترنتی برای شما فروشگاه‌داران و تولیدکنندگان عزیز است تا در مکانی امن و قابل اطمینان به عمل خرید و فروش برسید. شما در مای‌لیست می‌توانید انواع اسباب بازی، بازی فکری، کتاب، لوازم التحریر و.... را به صورت عمده برای کسب و کار خودتان تهیه کنید و یا اگر تولید کننده هر کدام از دسته محصولات نام برده شده هستید به سادگی و با شرایط عالی می‌توانید مشتری‌های ثابت و همیشگی مخصوص به خودتان را داشته باشید. مای‌لیست در تمام مراحل خرید و فروش در کنار شما خواهد بود.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است