صفحه اصلی دسته بندی اسباب بازی و سرگرمی تامین کنندگان تولیدی آرمان فردا تولیدکننده اسباب بازی آموزشی

تولیدی آرمان فردا مجموعه تولید اسباب بازی های رومیزی

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل: gffgrgSgg.comg@gmail.com

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

بازی‌های فکری فقط مخصوص بزرگسالان و جوانان نیست بلکه بازی‌های رومیزی می‌تواند مخصوص کودکان و نوجوانان باشد. این بازی‌های سرگرم کننده می‌تواند علاوه بر سرگرم کننده بودن و ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای کودکان، ذهن آن‌ها را به چالش می‌کشد و حس رقابت را در بین آن‌ها افزایش می‌دهد. در این بین با افزایش محبوبیت این بازی‌ها درخواست برای مدل‌های متنوع آن‌ها افزایش پیدا کرده است. در همین راستا مدل‌های متنوعی از محصولات توسط برندهای مختلف روانه بازار شده است. یکی از برندهای مطرح در زمینه بازی‌های فکری رومیزی، برند آرمان فردا است.

شرکت تولیدی آرمان فردا

شرکت تولیدی آرمان، مجموعه کوچکی از محصولات را در بازار دارد؛ اما همیشه باید در نظر داشته باشید که کیفیت همیشه در تعداد نیست. در حال حاضر اگر بخواهیم محصولات این برند اسباب بازی را برای شما بازگو کنیم می‌توان به فرزست، مافیا، کوبیز و ستاره دنباله‌دار اشاره کرد. کیفیت بالای این محصولات یکی از دلایلی است که این کالاها در بازار مطرح و پرطرفدار هستند. یکی دیگر از این دلایل هم جذاب بودن و تکراری نشدن بازی‌ها در اثر گذر زمان است. برند آترینا در حال حاضر یکی از زیر مجموعه‌های برند برتر بازیمن است.

کودکان هرچقدرم که با اسباب بازی بازی کنند و این وسایل متنوع‌تر باشد هیچگاه برایشان خسته کننده نخواهد شد و از آن‌ها دلزده نمی‌شوند. بنابراین این گستردگی محصولات هر چقدرم که زیاد باشد، می‌توان گفت که کم بوده و پاسخگوی نیازهای بازار نخواهد بود.

خرید عمده محصولات آرمان فردا از مای‌لیست

فروشگاه مای‌لیست بستری بزرگ و مطمئن برای خرید و فروش عمده در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان عمده بازار است. شما با استفاده از این وبسایت می‌توانید تمام نیازهای روزمره خودتان را برطرف کنید و دیگر نگران خرید و یا صرف زمان زیاد برای خرید و فروش محصول نداشته باشید. شما در مای‌لیست می‌توانید لیست محصولات متنوع را از برندهای متنوع مشاهده و خریداری کنید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است