صفحه اصلی دسته بندی اسباب بازی و سرگرمی تامین کنندگان تولیدی جی جی وی جی تولید کننده انواع اسباب بازی خلاقانه

مجموعه تولیدی جی جی وی جی

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها: جی جی وی جی

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل): آقای شرافت

تلفن (کارخانه): 44384173

آدرس دفتر مرکزی: تهران

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل): 09129628106

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 09371355881

آدرس کارخانه: جاده آبعلی، بعد از پلیس راه جاجرود، منطقه صنعتی کمرد،

برچسب‌ها

بسیاری از اسباب بازی‌ها صرفا برای سرگرم کردن کودکان و یا پرکردن اوقات فراغت بچه‌ها طراحی نشده است. بسیاری از آن‌ها علاوه بر جنبه سرگرم کننده بودن دارای جنبه آموزشی و کشف استعداد نیز هستند. در همین راستا تولیدکنندگان بی‌شماری مشغول به طراحی و تولید این بازی‌ها هستند. یکی از همین شرکت‌ها که به این مسئله اهمیت می‌دهد، برند جی‌جی‌وی‌جی است. این برند محصولاتی تولید می‌کند که استعداد کودکان را  نمایان می‌کند و آن‌ها را پرورش می‌دهد.

مجموعه تولیدی جی‌جی‌وی‌جی

شرکت تولیدی جی‌جی‌وی‌جی در سال 1395 به ثبت رسید، اما فعالیت رسمی خودش را از سال 1397 آغاز کرده است. محصولات تولیدی این برند همانطور که گفته شد، به صورتی طراحی شده که خلاقیت و هوش کودکان را به کار می‌گیرد و حتی استعدادهای آنان را نمایان می‌کند. کودکان با استفاده از این بازی‌ها می‌توانند مجموعه‌ای دست‌ساز از کارهای خودشان را داشته باشند. همین مسئله دست ساز بودن محصولات برای کودکان می‌تواند بسیار جذاب باشد و بچه‌ها را به آن ترغیب کند تا با آن‌ها بازی کنند و در کنار بازی آموزش هم ببینند. بچه‌ها می‌توانند با استفاده از این محصولات مجسمه‌های گچی بسازند که به راحتی قابل رنگ آمیزی با گوآش و آبرنگ هستند به این ترتیب علاوه بر خلاقیت، اعتماد به نفس و مهارت ساخت کاردستی در آن ها تقویت می‌شود.

خرید عمده محصولات جی‌جی‌وی‌جی از مای‌لیست

اگر به دنبال تهیه این محصولات به صورت عمده برای کسب و کار خودتان هستید می‌توانید از طریق پلتفرم مای‌لیست اقدام به خرید کنید. شما با ورود به وبسایت می‌توانید به لیست محصولات این برند بروید و به صورت عمده سفارش دهید. شما در این لیست می‌توانید تمام مشخصات محصول را به صورت کامل مشاهده کنید و خرید خودتان را به صورت اینترنتی ثبت کنید. با استفاده از مای‌لیست بدون معطلی به صورت مستقیم از تولیدکننده محصولات را خریداری کنید و از دریافت سفارش در زمان مشخص مطمئن باشید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است