انتشارات کتاب پرتقال

اشتراک گذاری

میزان رضایت از عملکرد

0% عالی

0% خوب

0% متوسط

0% ضعیف

0 نفر امتیاز داده‌اند

درصد فعالیت ها

0%

تامین کالا

0%

ارسال کالا

0%

مرجوعی کالا

502 روز فعالیت در مای‌لیست

اطلاعات

سال تاسیس

نوع کسب و کار

تولید کننده کالا | وارد کننده کالا ( صاحبین برند )

زمینه فعالیت

برند ها

آدرس وب سایت

آدرس ایمیل

D@H

نام و نام خانوادگی ( مدیر عامل )

تلفن تماس ( مدیر عامل )

تلفن پشتیبانی

تلفن همراه

09125588996

تلفن ( کارخانه )

کد پستی ( دفتر مرکزی )

آدرس کارخانه

آدرس دفتر مرکزی

انقلاب، خیابان دانشگاه، خیابان شهید مهرداد روانمهر، پلاک 71 ، طبقه اول، واحد4

برچسب ها

درباره انتشارات کتاب پرتقال

در ایران انتشاراتی‌های زیادی به وجود آمده‌اند که با توجه به سنین مربوطه سالانه میلیون‌ها کتاب در ژانرهای مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود.یکی از این انتشارات، انتشارات پرتقال می باشد. در سال 1395 این انتشارات کتاب فعالیت خود را در زمینه تولید کتاب های ادبیات کودک و نوجوان آغاز کرد. کتاب های تولیدی این انتشارات مناسب برای مخاطبان 2 تا 17 سال می باشد. ابوذر نصری مدیر مسوول این انتشارات است که انواع مختلف ژانر کتاب در مجموعه پرتقال منتشر می کند. باید توجه داشت به این امر که بسیاری از کتاب های انتشارات پرتقال دارای تاییدیه  سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و مطابق با استاندارد های آموزشی می باشند.

مجموعه انتشاراتی پرتقال

بهتر است برای تقویت ذهن کودکان و ترویج فرهنگ کتاب خوانی از سنین خردسالی در کودکان پرورش داده شود که این وظیفه را مادر خانواده باید به درستی انجام دهد و انتخاب کتاب هایی با مضمون متناسب با سن کودک به آن کمک می کند تا در مشکلات و امور کارها بهترین تصمیم گیری را داشته باشد. کتاب‌ها می‌توانند در کنار آموزنده و یا سرگرم کننده بودن، دوست و همراه مناسبی برای کودکان  باشند. برخی از عنوان های این مجموعه شامل: کتاب بعضی رازها را نباید نگه داشت، کتاب لئون نارنجی و کتاب رنگ زیبای خیال 3 می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت کتاب خواندن به حدی برای کودکان حیاطی است که می تواند در زندگی ینده آن ها به شدت تاثیرمثبت و یا منفی بگذارد پس در انتخاب کتاب برای کوکان نهایت دقت را باید داشت.

خرید عمده انتشارات پرتقال از مای لیست

امروزه با روی کار آمدن اینترنت خرید کردن به یه امر دلپذیر و راحت  تبدیل شده است. بسیاری از ما این را قبول داریم که برای خرید برخی از وسایل نیازی به رفتن و گشتن در شلوغی و ازدحام بازارها نیست بلکه می توان در سکوت منزل و بدون اتلاف وقت و حتی در مواقع تایم اوت  به خرید پرداخت بدین صورت  بسیاری از مشکلات حل شده است.با وجود فروشگاه‌های آنلاینی که بدون حضور فرد می توان خرید انجام داد و سفارش خود را درب منزل دریافت نموددگر جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی ماند. فروشگاه اینترنتی مای لیست از نمونه فروشگاه های آنلاین فروش عمده اسباب بازی و انتشارات و کتاب و نوشت ابزار می باشد که می توان حتی به صورت چکی هم از این فروشگاه خرید انجام داد. تنها با زدن چند کلیک ساده تمامی محصولات از برند مورد نظر را همراه با مشخصات و قیمت در یک صفحه مقابل چشمان خود مشاهده می کنید. برای خرید عمده انتشارات پرتقال از وبسایت مای لیست بدون اتلاف وقت و بدون معطلی و با اطمینان خاطر و مستقیم از خود ناشر خریداری کنید. و در نهایت با ثبت خرید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نمایید.

شبکه های اجتماعی

: Telegram

https://telegram.me/porteghalpub
Telegram

: WhatsApp

-
WhatsApp

: Gmail

-
Gmail

: Robika

-
Robika

: Bale

-
Bale

: Instagram

-
Instagram

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره تامین کننده

شما میتوانید در مورد این تامین کننده امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این تامین کننده از طرف دیگر کاربران کمک میکند






اطلاعات

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

شبکه فروشی وجود ندارد

اعضایی وجود ندارد

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-