پروفایل تامین کننده

اشتراک گذاری

میزان رضایت از عملکرد

0% عالی

0% خوب

0% متوسط

0% ضعیف

0 نفر امتیاز داده‌اند

درصد فعالیت ها

0%

تامین کالا

0%

ارسال کالا

0%

مرجوعی کالا

399 روز فعالیت در مای‌لیست

اطلاعات

سال تاسیس

نوع کسب و کار

تولید کننده کالا | وارد کننده کالا ( صاحبین برند )

زمینه فعالیت

برند ها

آدرس وب سایت

آدرس ایمیل

نام و نام خانوادگی ( مدیر عامل )

تلفن تماس ( مدیر عامل )

تلفن پشتیبانی

تلفن همراه

تلفن ( کارخانه )

کد پستی ( دفتر مرکزی )

آدرس کارخانه

آدرس دفتر مرکزی

برچسب ها

درباره تولیدی قلقلک

تولیدی اسباب بازی قلقلک یکی از محبوب ترین تولیدی های ساخت اسباب بازی های فکری مناسب برای بچه های 3 سال به بالا می باشد. تمام محصولات این برند در دسته بازی های فکری کودکانه می باشد که لحظات بیشماری از سرگرمی و تفریح سودمند برای کودکان ایجاد می کند. کودکان در کنار این بازی ها علاوه بر تقویت ذهن، توانایی حل مسائل ساده و استفاده از هوش دیداری درآن ها تقویت می یابد. یکی از نقاط قوت قلقلک این است که مجموعه اسباب بازی های آن با توجه به گوناگونی شکل‌ها و رنگ‌ها، بر قدرت تخیل و تجسم کودکان می افزاید و خلاقیت را در آنان پرورش می‌دهد.

مجموعه تولیدی اسباب بازی قلقلک

قلقلک  تولید کننده انواع اسباب بازی های جذاب فکری و ساختنی و گروهی با بهترین کیفیت و متریال برای کودکان 3 به بالا می باشد. این مجموعه سعی دارد از بهترین مواد و به روز ترین تکنولوژی ها  بازی های خلاقانه ای برای کودکان بسازد که نه تنها فقط برای بازی و سرگرمی بلکه به ذهن و قوه خیال و استعداد آن ها کمک کند. کودک در حین بازی با اسباب بازی های فکری قلقلک قدرت دقت و تمرکز آن افزایش می یابد.

خرید عمده اسباب بازی های قلقلک از مای لیست

یکی از اساسی ترین مشکلات مردم برای خرید کردن نبود وقت کافی و شلوغی بازارها و ازدحام جمعیت در بازارها میباشد.با روی کار آمدن اینترنت خرید کردن به یه امر دلپذیر و راحت  تبدیل شد. به طوری که در هر زمان و مکانی و بدون اتلاف وقت و حتی در مواقع تایم اوت  به خرید پرداختت، بدین صورت  بسیاری از مشکلات حل شده است. اما از طرفی هم رقابت بین فروشگاه های آنلاین شدت گرفته است. این فروشگاه ها برای بردن در این میدان رقابت خدمات شایسته ای ارائه می دهند که قابل تعمل می باشد. به عنوان مثال ضمانت اصالت کالا، ارسال سراسری، ارسال فوری، خرید بی واسطه، قیمت های عالی و....  .فروشگاه اینترنتی مای لیست از نمونه فروشگاه‌های آنلاین فروش عمده اسباب بازی و انتشارات و کتاب و نوشت ابزار می باشد که تمام موارد یاد شده جزء ویژگی های خاص آن می باشد. در صورت خرید عمده، حتی به صورت چکی هم از این فروشگاه می توان خرید انجام داد. شما می توانید به وبسایت مای لیست مراجعه کنید و به پروفایل برند مورد نظر رفته واز لیست محصولات آن را همراه با قیمت های عالی مشاهده نمایید. برای خرید کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

شبکه های اجتماعی

: Telegram

-
Telegram

: WhatsApp

-
WhatsApp

: Gmail

-
Gmail

: Robika

-
Robika

: Bale

-
Bale

: Instagram

-
Instagram

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره تامین کننده

شما میتوانید در مورد این تامین کننده امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این تامین کننده از طرف دیگر کاربران کمک میکند






اطلاعات

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

شبکه فروشی وجود ندارد

اعضایی وجود ندارد

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است