پروفایل تامین کننده

اشتراک گذاری

میزان رضایت از عملکرد

0% عالی

0% خوب

0% متوسط

0% ضعیف

0 نفر امتیاز داده‌اند

درصد فعالیت ها

0%

تامین کالا

0%

ارسال کالا

0%

مرجوعی کالا

399 روز فعالیت در مای‌لیست

اطلاعات

سال تاسیس

نوع کسب و کار

تولید کننده کالا | وارد کننده کالا ( صاحبین برند )

زمینه فعالیت

برند ها

آدرس وب سایت

آدرس ایمیل

نام و نام خانوادگی ( مدیر عامل )

تلفن تماس ( مدیر عامل )

تلفن پشتیبانی

تلفن همراه

تلفن ( کارخانه )

کد پستی ( دفتر مرکزی )

آدرس کارخانه

آدرس دفتر مرکزی

برچسب ها

درباره تولیدی سنجاقک

مجموعه تولیدی سنجاقک تولیدکننده انواع بازی های ذهنی و فکری برای کودکان 1 تا 5 سال در ایران می باشد. اسباب بازی های این برند علاوه بر کشف استعداد کودکان موجب تقویت ذهنی و نبوق آن ها نیز می شود.سنجاقک مجموعه ای از بازی هایی می باشد که با وجود جنبه سرگرمی در کنار آن آموزش را برای کودکان فراهم می کند. کودکان در هنگام  بازی با این اسباب بازی ها  تمام تلاش خود را بکار می گیرند و از استعداد و ذهن خود استفاده می کنند تا به هدف بازی برسند. این نوع بازی ها به مغز و قدرت تفکر کودکان کمک شایانی می کند. با روی کار آمدن شرکت های زیادی در زمینه تولید اسباب بازی نیاز است تا تمام استعداد و تفکر خود را بکار گرفت تا وسیله ای و اسباب بازی ای خلق کرد که میل و اشتیاق کودکان رو به سوی خود جلب کند و از طرفی در کنار درارا بودن تمام موارد یاد شده اگر جنبه آموزش و کشف استعداد کودک باشد بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت که خوشبختانه مجموعه سنجاقک در این مورد موفق بوده است.

بازی های فکری آموزشی سنجاقک

مجموعه اسباب بازی های برند سنجاقک در کنار سرگرمی کودکان باعث ایجاد شور و هیجان و کشف استعدادهای آن ها و همچنین تقویت ذهن می شود. بازی با این اسباب بازی ها به کودکان می آموزد که چگونه چالش های پیش را رفع کند. از نمونه محصولات این برند می توان به برج دندونی اشاره کنیم که این بازی مناسب کودکانی که به تازگی دارای دندان شده اند می باشد. دیگر کالا، بازی فکری استوانه هوش است که مناسب کودکان یک تا 2 سال است که در هنگام این بازی با اشکال هندسی اصلی هم آشنا می شوند. برج قورباغه از دیگر محصولات سنجاقک می باشد که مناسب گروه سنی 1 تا 3 سال جهت برانگیختن حواس کودک، مفهوم ترتیب و توالی، شناخت رنگها، تقویت مهارت های ظریف و سرگرمی طراحی شده است، و خیلی دیگر از بازی های این چنینی که در وبسایت مای لیست موجود است.

خرید عمده محصولات سنجاقک از مای لیست

اگر شما جز افرادی هستید که به دنبال خرید محصولات با کیفیت برند سنجاقک  به صورت عمده هستید، می توانید از طریق وبسایت مای لیست به راحتی عملیات خرید را انجام دهید. توسعه اینترنت, روشهای خرید را به کلی دگرگون کرده است وبسایت مای لیست از جمله فروشگاه های آنلاینی می باشد که با ارائه انواع اسباب بازی از بهترین تولید کنندگان و بهترین برندها ست که می توان بدون واسطه و مستقیم از خود کارخانه محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کرد. با ورود به صفحه وبسایت مای لیست شما شاهد انواع برندهای اسباب بازی خواهید بود که به راحتی و با زدن تنها چند کلیک تمامی محصولات به همراه مشخصات را در یک صفحه مشاهده خواهید کرد.علاوه بر آن شما می توانید بدون اتلاف وقت و بدون معطلی و با اطمینان خاطر و مستقیم از خود تولید کننده اسباب بازی خریداری کنید. و در نهایت با ثبت خرید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نمایید.

شبکه های اجتماعی

: Telegram

-
Telegram

: WhatsApp

-
WhatsApp

: Gmail

-
Gmail

: Robika

-
Robika

: Bale

-
Bale

: Instagram

-
Instagram

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره تامین کننده

شما میتوانید در مورد این تامین کننده امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این تامین کننده از طرف دیگر کاربران کمک میکند






اطلاعات

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

شبکه فروشی وجود ندارد

اعضایی وجود ندارد

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است