صفحه اصلی دسته بندی اسباب بازی و سرگرمی تامین کنندگان شرکت پخش نوشت افزار و لوازم اتحریر عدد

مجموعه عدد پخش کننده نوشت افزار و لوازم التحریر

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه): 021-91070208

آدرس دفتر مرکزی: ایران-تهران-تهران-بلوار کاوه - شمال پارک قیطریه - میدان کتابی - خیابان کتابی - کوچه شهید قاسمی - ساختمان شمس - طبقه اول

نوع کسب و کار: پخش

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 021-91070208

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

استفاده از لوازم لتحریر مخصوص به سن و سال خاصی نیست. شما در هر سنی که بشید می‌توانید از انواع مختلف این محصولات استفاده کنید. این بخش از محصولات مدل‌های متنوعی چون مداد، خودکار، لوازم هنری، دفتر، دفترچه و... است. استفاده از انواع این محصولات امروزه رشد چشمگیری داشته است. بنابراین با توجه افزایش سطح تقاضا بازار تولید و پخش این محصولات افزایش پیدا کرده است. برای همین برندهای مختلفی وارد عرصه تولید این محصولات شده‌اند، که معمولا نیم بیشتر از آن‌ها اجناس با کیفیت بسیار پایین به همراه قیمت بسیار بالا وارد بازار کرده‌اند. با توجه به این موضوع باید دقت لازم در خرید انواع لوازم التحریر با توجه به نام نشان آن‌ها داشت.

شرکت پخش لوازم التحریر عدد

شرکت پخش عدد از جمله بزرگ‌ترین پخش کنندگان انواع لوازم التحریر با کیفیت بسیار بالا و در عین حالا قیمت مناسب است. این شرکت نزدیک به 2 دهه فعالیت مستمر در این زمینه داشته است، به همین دلیل تبدیل به یکی از پیشگامان و پرسابقه‌ترین‌ها در زمینه پخش لوازم التحریر و ... شده‌است. این شرکت بزرگ با توجه به سابقه‌ای که دارد توانسته با تولید کنندگان بی‌شماری ارتباط برقرار کند و سبدکالایی خودش را افزایش دهد. این محصولات در دسته‌های مختلفی مانند: لوازم اداری، لوازم التحریر، اقلام هنری، اسباب بازی، کمک آموزشی و... تقسیم شده که شما به راحتی با توجه به گستردگی کالاها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید اینترنتی محصولات پخش عدد از مای‌لیست

اگر به دنبال خرید انواع محصولات نام برده هستید؛ کافیست به وبسایت مای‌لیست مراجعه کنید. شما در این وبسایت می‌توانید انواع کالاها را به صورت لیستی کامل به همراه تعداد و قیمت‌های آن مشاهده کنید و لیست را به صورت یکجا سفارش دهید و یا لیست مخصوص کالاهی انتخابی خودتان را از تامین کنندگان مختلف تهیه کنید و خرید عمده خودتان را به صورت اینترنتی ثبت کنید. مای‌لیست تلاش کرده تا فضایی امن و مطمئن برای ارتباط مستقیم بین فروشگاه‌دار و تامین کنندگان ایجاد کند تا هر کدام با خیالی راحت عمل خرید و فروش را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات مختلف با ما در تماس باشید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است