صفحه اصلی تامین کنندگان انتشارات پخش گسترش فرهنگ و مطالعات

مجموعه انتشاراتی پخش گسترش فرهنگ و مطالعات

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه): 021-91006010

آدرس دفتر مرکزی: آدرس: تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید باباییان (سازمان آب)، خیابان خورشید، پلاک 31

نوع کسب و کار: پخش

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت:

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 021-91006010

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

کتاب‌ها به عنوان یک مجموعه فرهنگی ریشه و پیشینه تاریخی بزرگی دارد. کتاب و کتاب‌خوانی می‌تواند سطح فرهنگ و سواد عمومی جامعه را افزایش دهد. جامعه‌ای که کتاب در آن بزرگ و ارزشمند شمرده بشود و برای آن ارزش قائل شوند را می‌توان جامعه‌ای باسواد و با فرهنگ عمیق دانست. خوشبختانه با توجه به حضور پررنگ انتشارات مختلف در کشور و متنوع شدن موضاعات این محصولات سرانه کتاب‌خوانی در کشور ما روزانه در حال افزایش است.

پخش گسترش فرهنگ و مطالعات

یکی از انتشارات بزرگ که از سال 1358 در این زمینه فعالیت می‌کند و هدف آن افزایش سطح کتاب‌خوانی در سرتاسر کشور است، پخش گسترش است. این مجموعه با توجه به سابقه‌ای که در این زمینه دارد روز به روز درحال گسترش و بزرگ شدن است. به حدی این انتشارات توانسته موفق باشید که هم اکنون با 350 ناشر در زمینه‌های مختلف همکاری می‌کند. این مجموعه ابتدا با کتابخانه‌های کوچک در سراسر ایران همکاری می‌کرده است، اما امروزه افتخار ان را دارد که بخش عظیم و قابل توجهی از نیازهای کشور در این زمینه را تامین می‌کند، و هم اکنون با به کارگیری کادری باسابقه و مجرب توانسته به عنوان به روزترین و گسترده‌ترین مرکز پخش کتاب فعالیت کند و این امید را داشته باشد که در آینده نه‌چندان دور سرانه کتاب‌خوانی کشور در بالاترین سطح خودش قرار بگیرد و فرهنگ کتاب‌خوانی در کشور افزایش پیدا کند.

خرید اینترنتی کتاب پخش گسترش از مای‌لیست

اگر به دنبال تامین انواع کتاب‌ها در ژانرهای متنوع هستید و می‌خواهید کتاب‌های زیادی را به مجموعه خودتان اضافه کنید، کافیست به سایت مای‌لیست مراجعه کنید تا تمامی این محصولات را به صورت عمده با بهترین کفیت و قیمت خریدار کنید. مای‌لیست تمام تلاش خودش را در زمینه ایجاد بستری مطمئن برای خرید و فروش انواع محصولات به صورت عمده در بین فروشگاه‌داران و تامین کنندگان کرده‌است. شما می‌توانید در این وبسایت انواع محصولات دیگری چون لوازم التحریر، بازی‌های فکری، اسباب بازی و... را هم به صورت عمده خریداری کنید. اگر هم تامین کننده کالای خاصی هستید تنه با تهیه لیست محصولات تولیدی خودتان می‌توانید بازار مخصوص به خودتان را داشته باشید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است