صفحه اصلی تامین کنندگان مجموعه انتشارات کتاب های آموزشی خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز منتشرکننده کتاب های آموزشی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه): 02163563

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان روانمهر شرقی، پلاک 71، واحد 3، زنگ خیلی سبز

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت:

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی: 02163563

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

حتما برای شما هم پیش آمده که در کنار کتاب‌های تحصیلی و مدرسه‌ای خودتان نیاز به انواع کتاب‌های کمک آموزشی پیدا کنید تا موضوعات را با تمرین بیشتر بهتر آموزش ببینید. به همین جهت انتشارات زیادی وارد بازار شده‌اند و کتاب‌های مختلفی در این زمینه منتشر شده. اگر بخواهیم به یکی از بزرگترین آن‌ها بپردازیم می‌توانیم به انتشارات خیلی سبز اشاره کنیم. مسلما تا به امروز شما هم از انواع کتاب‌های این انتشاراتی بزرگ استفاده کرده‌اید.

کتاب‌های انتشاراتی خیلی سبز

خیلی سبز فعالیت خودش را از سال 1381 با انتشار کتاب کمک درسی زیست شروع کرده‌است؛ به قول معرف خیلی سبز با کتاب زیستش خیلی سبز شد. این مجموعه تا به الان مشغول به طراحی و انتشار محصولات خود در بازار بوده که همیشه از این محصولات استقبال لازم انجام می‌شده. البته در کنار این کتاب‌های کمک درسی خیلی سبز مشغول به تولید کتاب‌های داستانی و عمومی برای کودکان با عنوان نشر پرتقال بوده است. یکی از بزرگترین علت‌هایی که این برند توانسته توجه زیادی را به خودش جلب کند، استفاده از تصاویر جذاب و خارق‌العاده در جلد کتاب و زبان عامیانه و همه فهم برای آموزش مطالب مختلف است. با توجه به همین ویژگی خیلی از مردم توانستند با این کتاب‌ها ارتباط برقرار کنند و استفاده از آن‌ها روز به روز افزایش پیدا کند. البته که این همه ماجرا نیست، بلکه به علت گسترش و متنوع بودن انواع محصولات این برند شما در هر زمینه و مبحثی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید اینترنتی محصولات خیلی سبز از مای‌لیست

برای خرید این محصولات در تنوع بی‌شما کافیست به وبسایت مای‌لیست مراجعه کنید. مای‌لیست بستری امن برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با خیالی آسوده بتوانید محصولات مورد نیاز خودتان را به صورت اینترنتی و عمده تهیه کنید. با وجود این وبسایت دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف خرید و یا فروش محصولات خودتان داشته باشید، بلکه تنها با تهیه یک لیست از محصولات بازار مخصوص به خودتان را داشته باشید. مای‌لیست در تمام مراحل خرید و فروش محصولات در کنار شما خواهد بود و شما را راهنمایی خواهد کرد.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است