صفحه اصلی تامین کنندگان مجموعه تولیدی انواع اسباب بازی ‎های حرکتی برند طاها تویز

طاها تویز شرکت تولید تخصصی ماشین های اسباب بازی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت:

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

زمانی که صحبت از بازی و اسباب بازی به میان می‌آید همگی ما را به یاد دوران کودکی خود و خاطرات شادی که که با تک تک دوستان خودمان ساختیم می‌اندازد. اسباب بازی‌ها به طور کلی به چند دسته دخترانه و پسرانه تقسیم می‌شود. همانطور که همه ما می‌دانیم از گذشته‌ها عروسک و عروسک بازی برای دختران و استفاده از وسایل جنگی و ماشن بازی برای پسران بوده. البته امروزه کودکان دختری داریم که از ماشین بازی با دوستان خود لذت می‌برند و پسرانی هم هستند که عروسک‌های مورد علاقه خودشان را دارند.

بهترین اسباب بازی‌های طاها تویز

در هر زمینه تولید این مدل از بازی برندهای معروفی هستند که به طور خاص به تولید محصولات می‌پردازند. یکی از پرطرفدارترین محصولات نام برده ماشین و ماشین بازی است. طاها تویز از آن دسته تولید کنندگانی است که به طور اختصاصی به تولید انواع ماشین‌های اسباب بازی می‌پردازد.

برند طاها تویز کارخانه تولید انواع ماشین‌های اسباب بازی برای دختران و پسران سرزمین است، که از سال 1372 تا به الان به پخش و فروش ماشین‌های عقب کش و ماشین‌های ماکت دکوری از برندهای معروف مشغول بوده است. اما از سال 1398 با هدف تولید ملی این مدل از بازی مشغول به طراحی و تولید انواع ماکت بدنه و ماشین‌های عقب کش داخلی یا خارجی با جنس فلز با کیفیت مشغول است.  محصولات تولیدی این برند با توجه به موضوع با کیفیت بودن قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار دارد. البته قیمت ماشین‌هایی که هم مدل با ماشین‌های ایرانی است نسبت به مدل‌های خارجی آن قیمت مناسب‌تری دارد.

خرید محصولات طاها تویز از مای‌لیست

 برای خرید محصولات این برند کافیست که به وبسایت مای‌لیست سر بزنید و لیست کاملی از محصولات تولید شده طاها تویز را به صورت عمده برای کسب و کار خودتان تهیه کنید. ما در مای‌لیست تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تجربه‌ای ساده و راحت از خرید اینترنتی را برای شما عزیزان به وجود آوریم. همچنین شما در این وبسایت می‌توانید لیستی از محصولات مورد نظرتان را از برند‌های مختلف تهیه کنید و به صورت یکجا ثبت سفارش انجام دهید و خرید عمده خودتان را به ساده‌ترین روش بدون اتلاف هیچ‌گونه زمان اضافی انجام دهید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است