صفحه اصلی تامین کنندگان مجموعه تولیدی لوازم التحریر و نوشت افزار برند سی کلاس

شرکت تولیدی لوازم التحریر سی کلاس

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت:

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

استفاده از لوازم التحریر در تمام طول زندگی روزمره دیده می‌شود و می‌توان گفت این دسته از محصولات مخصوص به قشر خاص و یا مکان مشخصی نیست، شما در موقعیتی ممکن است که نیاز به این محصولات داشته باشید. بنابراین می‌توان گفت که تقاضای این محصولات در بازار هیچ‌گاه کاهش پیدا نکرده است بلکه در حال افزایش نیز هست. شما می‌توانید از برندهای مختلفی که در زمینه تولید این گونه از محصولات مشغول هستند کالای مورد نیاز خودتان را تهیه کنید. اگر که کیفیت و قیمت محصول برای شما هم مهم است بهتر است که حتما به برند و تولیدکننده محصول دقت لازم را داشته باشید.

شرکت تولیدی سی‌کلاس

سی کلاس یکی از صدها تولید کننده انواع لوازم التحریر است. تولیدی سی‌کلاس نزدیک به سی سال است که مشغول به فعالیت است و هدف اصلی آن در تمام این سال‌های فعالیت تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا با استفاده از لوازم اولیه مرغوب است. این برند اولین بار با ارئه لاک غلط گیر قلمی با طراحی مخصوص به خودش راهی بازار شد و با همین محصول شناخته شد. امروزه این شرکت محصولات فراوانی در دسته‌های مختلفی مانند ابزار ترسیم، لوازم اداری، پاک‌کن، مداد مکانیکی و.... دارد که شما با توجه به سلیقه خودتان در طرح‌ها و مدل‌های متنوع می‌توانید انتخابی درست و صحیح برای خودتان داشته باشید.

خرید عمده محصولات سی‌کلاس از مای‌لیست

اگر به دنبال خرید انواع لوازم التحریر با کیفیت با شرایطی بسیار عالی هستید به وبسایت مای‌لیست مراجعه کنید. ما در مای‌لیست انواع محصولات در دسته‌بندی‌های مختلفی چون لوازم التحریر، بازی فکری، اسباب بازی، کتاب و.... را برای شما عزیزان در برند‌ها و مدل‌های متنوع موجود کرده‌ایم تا شما با خیالی آسوده با توجه به نیاز خودتان خرید اینترنتی ساده و راحتی را تجربه کنید. در اینجا کافیست لیست محصولات مورد نیاز خودتان را تهیه کنید تا در کمترین زمان ممکن خرید عمده فروشگاه خودتان را انجام دهید. اگر هم تامین کننده هر کدام از دسته‌های نام برده شده هستید به سادگی تنها با تهیه لیست کالاهای تولیدی خودتان می‌توانید با شیوه جدیدی از فروش مواجه شوید. مشاورین مجرب ما در هر زمینه و مسئله‌ای در کنار شما خواهد بود تا خرید تجربه‌ای جدید از خرید و روش اینترنتی داشته باشید.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است