شرکت تولیدی کیوان تویز

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

کودکان بخش بزرگی از سرمایه هر کشوری است، بنابراین آموزش آنان به صورت درست از دوران کودکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی کودکان دوست دارند که بیشتر زمان خودشان را به بازی با انواع مختلف اسباب بازی‌های مورد علاقه‌شان بگذرانند. پس چه بهتر است که با انتخاب بهترین اسباب بازی‌ها در کنار بازی به آن‌ها آموزش هم بدهیم. خوشبختانه با افزایش جمعیت کودکان، برندهای متنوعی وارد عرصه شده‌اند تا محصولات متنوع و جذابی را وارد بازار کنند.  یکی از این برندها که علاوه بر سرگرم کردن بچه‌ها به فکر آموزش و لذت بردن آن‌ها است، برند کیوان است.

محصولات برند کیوان

این برند سابقه طولانی مدتی در زمینه واردات اسباب بازی‌های با کیفیت برای کودکان این سرزمین دارد این سابقه بیش از 2 دهه فعالیت رسمی این برند است. البته این مجموعه علاوه بر وارادات اسباب بازی مشغول به تولیدات در همین زمینه است، که البته در مقابل سهم واردات جزء کوچکی از آن‌ها است. کیفیت این محصولات دلیل ماندگاری ثابت ای برند در بازار محصولات است. از جمله محصولات این فروشگاه، شامل اسباب بازی‌های ماشین در مدل‌های متنوعی است مانند، کامیون، بیل مکانیکی، لودر، ماشین بازیافت و چندین محصول جذاب دیگر است. هرچند محصولات آن بسیار کم است، اما همیشه کمیت مبتنی بر کیفیت نیست. اگر به دنبال خرید این محصولات به صورت عمده برای فروشگاه خودتان هستید، مای‌لیست بهترین انتخاب برای شما است.

خرید عمده محصولات کیوان از مای‌لیست

فروشگاه مای‌لیست، یکی از بزرگترین و سرشناس‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه خرید و فروش عمده و برقرار کننده ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان عمده است. با وجود پیشرفت تکنولوژی و بستری که این فروشگاه ایجاد کرده است، فروشگاه‌داران دیگر نیازی نیست که برای خرید محصولات فروشگاه خودشان در زمینه اسباب بازی، بازی فکری، کتاب، لوازم التحریرو... زمان و یا هزینه زیادی را صرف کنند و با چند کلید ساده می‌توانند محصولات مورد نظرشان را به صورت عمده و تحویل در درب فروشگاه، خریداری کنند.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است