پروفایل تامین کننده

اسباب بازی و سرگرمی

درباره تامین‌کننده
۱۲۳۵
کالاها
۲۳
لیست‌ها
0
دنبال کننده
اطلاعات کلی

سال تاسیس:

برند‌ها:

نام و نام خانوادگی (مدیر عامل):

تلفن (کارخانه):

آدرس دفتر مرکزی:

نوع کسب و کار: تولیدی

آدرس وب سایت:

تلفن تماس (مدیر عامل):

کدپستی (دفتر مرکزی):

زمینه فعالیت: اسباب بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل:

تلفن پشتیبانی:

آدرس کارخانه:

برچسب‌ها

از بازی هایی که خاطرات و لحظات شادی را برای  کودکان و حتی بزرگان ایجاد می کنند برند بریکس است. این مجموعه که در حدود 4 دهه در این حوزه فعالیت دارد در ابتدا با نام کوشا شروع به تولید اسباب بازی نمود. این مجموعه که هم اکنون با نام تجاری بریکس شناخته می شود در تلاش است با گسترش خطوط تولید خود به تنوع در اسباب بازی ها بیفزاید و برای همه گروه های سنی اسباب بازی های سرگرم کننده تولید کند. عمده تولید این برند تولید آجرهای بزرگ که به سهولت روی هم سوار می شوند و آجرهای ریز که برای ساخت دقیق تر و یادگیری استفاده میشه.

بریکس تولید کننده انواع بازی های خلاقانه

از آنجا که بازی یک بخش اساسی در نحوه یادگیری، رشد و پیشرفت سازنده فرزندان است، مجموعه بریکس با ساخت آجرک در سازبندی های مختلف با ویژگی های نوآورانه و رنگهای پر جنب و جوش، اشکال و روش های ساخت متنوع باعث برانگیختن حواس و تخیل کودکان می شود. کودکان در حین بازی با این آجرک ها، یادگیری، خلاقیت، رشد و پیشرفت در آن ها تقویت می یابد. از طرفی هم این اسباب بازی به والدین کمک کرده در کنار فرزندان خود لحظات شیرینی را ثبت کنند و کودک و والدین هر دو از این بازی لذت ببرند.

خرید و قیمت محصولات بریکس در مای لیست

توسعه اینترنت, روشهای خرید را به کلی دگرگون کرده است، خرید اینترنتی بیشتر با سرعت زندگی مدرن همگام شده و توانسته خود را با روحیات و نیازهای رو به رشد مشتریان هماهنگ کند. از این جهت وبسایت مای لیست ارائه دهنده انواع بازی ها از بهترین برندها که در جهت خرید و فروش عمده اسباب بازی و نوشت ابزارروی کار آمده است. یکی از مجموعه هایی که در لیست تامینکنندگان و تولید کننده گان اسباب بازی قرار دارد مجموعه تولیدی بریکس می باشد. اگر به دنبال خرید عمده و به صرفه از بهترین تولیدکنندگان اسباب بازی و حتی به صورت مستقیم و بدون واسطه هستید می توانید با وبسایت مای لیست به راحتی خرید عمده انجام دهید. با زدن چند کلیک تمامی مشخصات و موجودی و قیمت در یک صفحه مقابل چشمان شما قرار میگیرد و امکان مقایسه قیمتی و حتی خرید از دیگر برند ها نیز میسر است . شما به راحتی می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر دارید، قیمت های محصولات را مقایسه کرده و بهترین و به صرفه ترین خرید را بدون اتلاف وقت و بدون معطلی و با اطمینان خاطر و مستقیم از خود تولید کننده اسباب بازی خریداری نمایید. از دیگر ویژگی های این وب سایت ارسال فوری به سراسرایران می باشد با این ویژگی دیگر نگران تحویل کالای خود نباشید چرا که کالاهای خریداری شده شما درب محل درخواستی به شما تحویل داده خواهد شد.

ارسال کالا به روش دراپ شیپینگ

انجام می شود

شیوه ارسال کالا

صدور فاکتور

فاکتور غیر رسمی

شرایط مرجوعی

حداقل سفارش ( فاکتور )

حداقل سفارش بر روی فاکتور ریال

ارسال رایگان کالا برای سفارش های بالای 50.000.000 ریال

نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است