}

لیست کالاهای پخش جامپی 1402

فروش نقدی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 924 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

درباره جامپی : 

باهوش هیجان انگیز

امروزه در تمام دنیا برای یادگیری وآموزش گروه های مختلف سنی از روش بازی کردن  استفاده می کنند . روشی که در کشور ما ایران چند سالی است در مراکز آموزشی موفق .مورد توجه قرار گرفته است .

ما باید بدانیم برای آموزش  و راه و روش صحیح زندگی کردن کودکان ,نوجوانان,بزرگسالان و حتی کهن سالان می توان از روش های هیجان انگیزی مثل بازی کردن در فضای هنر،سرگرمی،آموزشی استفاده کرد که نه تنها آموزش برای آنها سخت و خسته کننده نباشد بلکه جذاب و هیجان انگیز باشد.

جامپی واهداف

گروه کارشناسی ما از سال 1390با حضور در عرصه تولید و عرضه اسباب بازیهای آموزشی ,کار خود را شروع و در سال1396 با تحقیق و بررسی نیازهای مشتریان عزیز, ازنام تجاری خود به نام جامپی رونمایی شد و همچنین با حمایت شرکتهای معتبر ایران از جمله بازیتا ,علی کوچولو ,میدامان,شادی رویان,هوپا ,نهالک,گلدونه ها و اساتید محترم حوضه صنایع دستی .هنر نقاشی و حوضه جذاب هوش مالی  فروشگاه  تخصصی آنلاین را برای عرضه بهتر این محصولات راه اندازی کردیم تا گامی بزرگ برای حمایت از تولید داخلی و رقابت عادلانه آنها با کالا های خارجی برداشته شود.

تنوع محصولات و خدمات در جامپی

 

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است