}

لیست محصولات فربود انگاره

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 5 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

در حال حاضر، بازی های رومیزی-فکری به یکی از محبوب ترین لوازم سرگرمی در مکان های مختلف تبدیل شده است. یکی از تولیدکنندگان ایرانی این دسته محصولات، برند ایرانی فربود انگاره است. این مجموعه از سال 1396، در دسته بندی بازی های فکری-کارتی فعالیت خود را آغاز کرده است. تولیدات این مجموعه در دسته محصولات جذاب و هیجان انگیز، مناسب با طبع و ذائقه ایرانی جای دارد.

لیست محصولات تولیدی فربود انگاره

این شرکت، یک لیست مختصر اما بسیار کاربردی از انواع بازی‌ها را دارد که شامل موارد زیر است:

شما عزیزان می توانید برای اوقات تفریح و سرگرمی خود از هریک از این بازی ها استفاده نمایید. در زیر شرح این بازی ها را خدمت شما می گوییم.

  1. بازی زار برگرفته از یکی از مراسمات سنتی در جنوب ایران به خصوص در استان های هرمزگان و بوشهر است. نام این مراسم برگرفته از یکی از اجنه بادها به نام زار است که طی مراسم مربوط به آن، این جن را از بدن فرد درگیر شده خارج می کنند. در این بازی نیز با الهام از این داستان، شما بایستی اهریمن هایی که در هر خانه وجود دارد را بیرون نمایید. بازی برای افراد بالای 14 سال مناسب است و از 1 نفر تا 6 نفر می توانند این بازی را انجام دهند.
  2. در بازی ژاندارمری شما در بین افسران یک پاسگاه قرار می گیرد که در آن یک پرونده با چند مظنون و سرنخ ایجاد شده است. وظیفه شما پیدا کردن مجرم در بین مظنون های بازی است.
  3. بازی شاه دزد وزیر مانند بازی بلوف و نسخه دوئل آن تقریبا مشابه با بازی مافیا است. البته که این قیاس خیلی دقیق نیست اما می توان با آن جو بازی و اتفاقاتی که قرار است بی افتد را حدس زد.
  4. شرلوک هلمز یک بازی معمایی است که با استفاده از سرنخ هایی که در دست بازیکنان قرار می گیرد بایستی پرونده هایی که در خیابان لندن باز می شود را رازگشایی کرد.
  5. ایستگاه بازی است که در آن مهارت متقاعد کردن دیگران در شما تقویت می شود و به چالش کشیده خواهد شد. در این بازی باید سعی کنید دیگران را ترغیب کنید تا کارهایی که روی کارت های شما نوشته شده است را انجام دهند.

خرید محصولات مجموعه فربود انگاره

اگر به بازی های این مجموعه علاقه مند شده اید می توانید برای فروشگاه خود این بازی ها را از طریق سایت مای لیست خریداری کنید. مای لیست پلتفرم فروش عمده انواع اسباب بازی ها در ایران است. با تهیه یک لیست از محصولات خود در سایت، به راحتی سفارشات خود را با ارسال فوری به سراسر ایران، درب محل تعیین شده تحویل بگیرید. همچنین می توانید این محصولات را به صورت نقدی یا قسطی خریداری کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است