}

لیست محصولات خیاط کوچولو

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 13 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

امروزه با وجود انواع تولید کنندگان اسباب بازی رقابت در یان این زمینه بسیار تنگاتنگ بوده و نزدیک به هم می باشد. امروزه خانوادهه ها به دنبال اسباب بازی های می باشند که در حین سرگرم کردن کوکان دلبندشان آموزش هم ببیند چرا که کودکان سرشار از استعدادهای نهفته اند که  با بازی این استعدادها شکوفا می شوند. از این جهت توجه بسیاری از تولیدکنندگان را به موضوع جلب کرده است. یکی از این برندها که اسباب بازی‌های خلاقانه تولید می کند برند خیاط کوچولو می باشد. این مجموعه در سال 1394فعالینت خود را در ساخت اسباب بازی های آموزشی را شروع و محصولات تولیدی خود را روانه بازار کرد.

خیاط کوچولو تولید کننده انواع اسباب بازی های خلاقانه

همانطور که قبلا اشاره کردیم امروزه خانواده ها از اسباب بازی‌ها صرفا برای سرگرم کردن کودکان و یا پرکردن اوقات فراغت آنها استفاده نمی کنند بلکه از آن‌ها علاوه بر جنبه سرگرم کردن  از جنبه آموزشی در راستای کشف استعداد کودکشان بهره می برند. از تولید کنندگان اسباب بازی در زمینه کشف و تقویت استعدادهای در حال خاموش می توان برند خیاط کوچولو را بیان داشت. این برند محصولاتی تولید می‌کند که استعداد کودکان را  نمایان می‌کند و آن‌ها را پرورش می‌دهد. هدف اصلی مجموعه خیاط کوچولو تولید محصولاتی با کیفیت، کارآمد ، جذاب و در عین حال آموزشی در زمینه هنرهای دستی وایجاد تنوع در آنها است، از طرفی هم مهارت های ذهنی و جسمی آنان پرورش پیدا کند. پکیج‌های آموزشی خیاط کوچولو با هدف تقویت و ارتقاء مهارت‌های ذهنی و جسمی و نیز افزایش قدرت تمرکز و دقت، طراحی و تولید شده است هم‌چنین این محصولات باعث آشنایی اولیه کودکان با خیاطی و گلدوزی و ابزار مورد نیاز و طرح‌های سنتی می‌گردد. کودکان با استفاده از این بازی‌ها می‌توانند مجموعه‌ای دست‌ساز از کارهای خودشان را داشته باشند.

قیمت و خرید عمده محصولات خیاط کوچولو از مای لیست

مای لیست یک فروشگاه آنلاین انواع اسباب بازی از بهترین و معتبرترین برندها می باشد که مجموعه ای از تولید کنندگان در این عرصه را گرد هم آورده تا به آن دسته از افرادی که به دنبال تهیه این محصولات به صورت عمده برای کسب و کار خودشان هستند راه را هموار کند. دراین فروشگاه بدون واسطه و مستقیم از خود تولیدکنند می توانید خرید عمده اسباب بازی و نوشت ابزار و یا کتاب انجام دهید. از دیگر ویژگی های دیگر مای لیست خرید عمده چکی نیز می باشد. اگر به دنبال خرید محصولات با کیفیت خیاط کوچولو به صورت عمده هستید،. با ورود به صفحه وبسایت مای لیست شاهد انواع محصولات این برند خواهید بود که می توانید به راحتی و با زدن تنها چند کلیک تمامی مشخصات محصول را مشاهده کنید و بدون اتلاف وقت و معطلی و با اطمینان خاطر و مستقیم از خود تولید کننده اسباب بازی انجام دهید. و در نهایت با ثبت خرید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است