}

لیست محصولات روبی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 16 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

در سال 1389 مجموعه ای با نام روبی شروع به کار در حوزه آموزش و و طراحی بوردهای الکترونیکی و پروژه‌های رباتیکی کرد. در ابتدا این مجموعه فقط در همین زمینه فعالیت می کرد اما با گذشت زمان و کشف استعدادهای مجموعه خود و تجربیاتی که در این زمینه کسب کرد ه بود، تصمیم گرفت این تجربیات را در بخش تولید اسباب بازی های رباتیکی، بسته‌های کمک آموزشی و بازی‌های فکری بکار گیرید و در این کار بسیار موفق شد و توانست در طی یک سال جایگاه ویژه ای میان بازاریان اسباب بازی های رباتیکی و فکری و آموزشی به خود اختصاص دهد. این مجموعه در سال 1398 موفق به قرار گیری در لیست شرکت های خلاق در حوزه بازی، اسباب بازی و سرگرمی شد گرفت و طی سال هایی که در بازار حضور داشته علاوه بر همکاری با شورای نظارت بر اسباب بازی تمام مجوز ها را دریافت و برای تمامی محصولات خود هولوگرام رسمی شورا را دریافت کرده است. هم اکنون مجموعه روبی حدود پنج سال است که اسباب بازی‌های رباتیکی و فکری و آموزشی تولید می‌کند.

لیست اسباب بازی های فکری روبی

مجموعه روبی دارای ویژگی های خاص خود می باشد که می توان اشاره کرد به پازلی، هوشمندانه و بازی گونه بودن، انحصاری و سفارشی بودن آن که در هیچ جای دیگر نمونه آن وجود ندارد. یکی از شاخص ترین توانایی برند روبی سفارشی سازی محصول برای اهداف گوناگون و تولید هدایایی که معرف هویت تجارت های مختلف است. از نمونهه محصولات این برند می توانیم اشاره کنیم به بازی جذاب راه نجات است. راه نجات یک بازی فکری مناسب سن 4 سال به بالا می باشد که می توان به صورت فردی و گروهی 2تا4 نفره به روش های مختلف آن را بازی کرد. از دیگر بازی های ین مجموعه بازی چالشی کوبیا است که در این بازی سرعت عمل نکته اصلی برنده شدن می باشد. این بازی بسیار مناسب دورهمی های دسته جمعی و دوستانه است .کوبیا را می توان در در گروه های 2 تا5 نفره انجام داد. رده سنی این بازی 8 سال به بالا است و بسیاری دگر از بازی های این مجموعه را که همه جز بازی هی پرهیجان و پر چالش شامل موارد زیر می باشد:

قیمت و خرید عمده محصولات تولیدی روبی

اگر قصد خرید محصولات با کیفیت برند روبی به صورت عمده هستید، مای لیست می تواند در این راستا به شما کمک کند. از طریق وبسایت مای لیست به راحتی می توانید عملیات خرید را انجام دهید و حتی به طور مستقیم با تولید کننده در ارتباط باشید و محصولات مورد نظر خود را به صرفه تر خریداری کنید. با ورود به صفحه وبسایت مای لیست شاهد انواع برندهای اسباب بازی از بهترین تولید کنندگان اسباب بازی و بهترین برندها خواهید بود که به راحتی و با زدن تنها چند کلیک تمامی مشخصات محصول را مشاهده کنید. شما می توانید بدون اتلاف وقت و بدون معطلی و با اطمینان خاطر و مستقیم از خود تولید کننده اسباب بازی خریداری کنید. در نهایت با ثبت خرید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است