}

لیست محصولات نوباوه

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 12 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

شرکت تولیدی محصولات قطعات خودرو اسباب بازی در سال 1379 با نام شرکت صنعتی جهادین پرند فعالیت خودش را آغاز کرد اما پس از چندین سال فعالیت در زمینه طراحی و تولید محصولات نام خودش را به نوباوه تغییر داد. این برند تولید انواع محصولات را با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می‌کند تا کودکان بتوانند با خیالی آسوده از این اسباب بازی‌ها استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند.

مجموعه تولیدی نوباوه

کودکان می‌توانند هم به صورت تنها در منزل و یا در کنار دوستان خودشان در مهدکودک و غیر از این محصولات استفاده کنند و لحظاتی مهیج، شاد و سرگرم کننده را در کنار یکدیگر بگذرانند. هدف این شرکت تولیدی، علاوه بر تولید محصولاتی با کیفیت، افزایش مهارت حرکتی، مهارت فیزیکی و آموزشی است.

اگر بخواهیم به چند مورد از این وسایل هیجان انگیز را نام ببریم می‌توان به گلف نوباوه، موتور بت‌من، موتور بن‌تن، اسکوتر نوباوه، دروازه فوتبال و ... اشاره کرد. شما می‌توانید تمامی این محصولات را از وبسایت مای‌لیست تهیه کنید.

لیست محصولات نوباوه در مای‌لیست

برای خرید تمام محصولات برند نوباوه کافیست به وبسایت مای‌لیست قسمت لیست محصولات نوباوه مراجعه کنید تا بتوانید تمامی این اسباب بازی‌ها را به صورت لیست مشاهده کنید. در این لیست شما می‌توانید مشخصاتی از محصول مانند تعداد، قیمت و تصویر محصول را مشاهده کنید و به تعداد لازم سفارش خودتان را به صورت اینترنتی ثبت کنید. مای‌لیست تلاش کرده است تا تمام این محصولات را قیمتی بسیار مناسب برای شما فروشگاه‌داران عزیز موجود کند، که تعداد این محصولات تا به الان به بیش از 10 محصول می‌رسد. شما با استفاده از این وبسایت می‌توانید خرید عمده خودتان را به صورت مستقیم از خود کارخانه داشته باشید و نیازهای فروشگاه خودتان در زمینه‌های مختلفی مانند: اسباب بازی، بازی‌های فکری، لوازم التحریر، کتاب و... را برطرف کنید و سفارشتان را در کمترین زمان دریافت کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است