}

لیست محصولات فرهنگ و تمدن

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 65 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

استفاده از پازل‌های سه بعدی و وسایل ساختی علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و توانمندی‌های شما عزیزان می‌تواند وسیله‌ای دکور و جذاب را به شما تقدیم کند که شما با دستان خودتان آن را ساختید و تولید کرده‌اید. در همین راستا علاقه مندان بسیاری هستند که به این وسایل علاقه نشان می‌دهند و خواستار، ساختن و بازی با آن‌ها هستند. یکی از برندهایی که به صورت تخصصی به این مسئله پرداخته و این موضوع را جزئی از بزرگترین مسائل و درگیری‌های بازار قرار داده است، برند فرهنگ و تمدن است.

محصولات تولیدی فرهنگ و تمدن

برند فرهنگ و تمدن از سال 1390 مشغول به طراحی و ساخت انواع پازل‌های سه بعدی از جنس چوب است. همانطور که از اسم این برند مشخص است، تمامی محصولات تولیدی این برند مربوط به فرهنگ باستان و گذشته ایران عزیمان است. در همین راستا این برند چند هدف برای خودش تعریف کرده است و در همین جهت مشغول به فعالیت است. هدف‌های آن به شرح زیر است:

1ـ تقویت هویت فرهنگی و ملی کودکان و نوجوانان

2ـ بومی‌سازی سرگرمی‌های فرهنگی و کمک آموزشی

3ـ آشنایی کودکان و نوجوانان با بناهای تاریخی کشور

و بسیار اهداف دیگر؛ اگر بخواهیم چند نمونه از محصولات تولیدی این برند را نام ببریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

لیست محصولات برند فرهنگ و تمدن

برای خرید این محصولات از برند معتبر فرهنگ و تمدن، شما عزیزان می‌توانید به وبسایت فروشگاه مای‌لیست مراجعه کنید و محصولات را در تعداد عمده برای فروشگاه خودتان تهیه کنید. با ورود به این وبسایت شما می‌توانید تمامی این محصولات و هزاران محصول دیگر را به صورتی لیستی کامل مشاهده کنید و سفارش خودتان را به صورت یکجا از چندین برند با بهترین شرایط به ثبت برسانید. هم اکنون در لیست محصولات این برند بیش از 60 محصول موجود است که شما می‌توانید تمامی آن‌ها را ثبت سفارش کنید.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است