}

فروش عمده اسباب بازی زیرک 1402

فروش نقدی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 9 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

اسباب باز‌ی‌ها که بخش بزرگی از کودکی هر فرد را تشکیل می‌دهد و خاطراتی فراموش نشدنی برای آن می‌سازد، توسط تولیدکنندگان بزرگ و کوچک زیادی طراحی و تولید میشود تا کودکان در کنار بازی بتوانند یادگیری هم داشته باشند.

مجموعه تولیدی اسباب بازی زیرک

یکی از این تولیدکنندگان بزرگ که فعالیت خودش را از سال 1379 به صورت رسمی با نام رویین پویان ایرانی است. این شرکت تولیدی در سال 1396 با تولید بسته بازی‌ها آموزشی با نام زیرک وارد بازار شده است. هدف اصلی این مجموعه تولیدی پرورش ذهنیت خلاق کودکان در کنار مهارت دستی آنان است. شما می‌توانید انواع این محصولات را به صورت فردی وی ا گروهی استفاده کنید و از زمان کنار هم بودن لذت ببرید. یکی از مهم‌ترین مفاهیمی که این اسباب بازی‌ها می‌خواهد در کنار مهارت افزایی به کودکان بیاموزد، آشنایی با مفاهیم علم مهندسی است که می‌تواند در کودکان ایاد هدف کند و راه آینده آن‌ها را مشخص کنید.

لیست محصولات زیرک در مای‌لیست

شما می‌توانید انواع این بسته‌ها آموزشی از برند زیرک را از وبسایت مای‌لیست به صورت عمده برای کسب و کار خودتان تهیه کنید. انواع ساختنی‌های فلزی این برند در تعداد عمده به صورت لیستی کمل و جامع در این وبسایت وجود دارد. شما می‌توانید با ورود به لیست محصولات در مای‎لیست تمام این محصولات به همراه مشخصات کامل، تصویر، تعداد و قیمت عمده آن مشاهده کنید در همانجا سفارش خودتان را ثبت کنید و یا از طریق ساخت لیست محصولات مورد نظرتان، می‌توانید به صورت همزمان از چندین برند سفارش محصول داشته باشید و زمانی کمتر برای خرید خود صرف کنید و توانایی مقایسه و مشاهده همه محصولات را به صورت یکجا داشته باشید. مای‌لیست تلاش کرده است تا محیطی امن برای فروش محصولاتی چون کتاب، لوازم التحریر، اسباب بازی، بازی‌های فکری و... از تولید کنندگان متنوع  فروشگاه‌داران ایجاد کند تا طرفین بتوانند با برقراری ارتباط مستقیم با یکدیگر خرید و فروش اینترنتی مطمئن و متفاوتی را تجربه کنند.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است