}

لیست قیمت محصولات پندار نیک 1403

فروش نقدی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 22 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

 مجموعه تولیدی پندار نیک یکی از صدها تولید کننده داخلی در زمینه تولید بازی‌های فکری است. این برند سال‌ها است که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، در این زمنیه مشغول به فعالیت است. تمامی محصولات این برند از جنس پلاستیک نو و غیربازیافتی است که همین مسئله باعث افزایش کیفیت و خیالی آسوده از استفاده از این محصولات در ارتباط با کودکان است.

مجموعه تولیدی پندار نیک

محصولات پندار نیک به طور کلی به دودسته محصولات آموزشی و فکری و بازی‌های سری کلیک تقسیم می‌شود. سری کلیک شامل محصولاتی آموزش است که کودکان باید از هوش، هنر و خلاقیت خودشان در زمینه و ساخت محصولات استفاده کنند. سری کلیک در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف مانند ماشین و دایناسورها تهیه می‌شود تا کودکان بتوانند از بازی از آن‌ها نهایت لذت و هیجان را تجربه کنند. اگر بخواهیم به چند مدل از محصولات فکری آن هم اشاره کنیم می‌توان به بازی دالون، پنتاگون، اتللو و... اشاره کرد که از جمله محصولات محبوب این برند در بازار است. شما می‌توانید تمام این محصولات به همراه مدل‌های متنوع دیگر در وبسایت مای‌لیست مشاهده و خریداری کنید.

لیست محصولات پندارنیک در مای‌لیست

پلتفرم مای‌لیست برای راحت‌تر کردن فرایند خرید و فروش در بین تولیدکنندگان و فروشگاه‌داران اقدام به تهیه لیست تمامی محصولات از برندهای مختلف مانند پندارنیک کرده است تا شما عزیزان بتوانید به سادگی و با گذشت چند مرحله ساده سفارش خودتان را به صورت اینترنتی و عمده ثبت کنید و در کمترین زمان سفارش را دریافت کنید هم اکنون لیست پندارنیک شامل بیش از 20 محصول از این برند است که شما می‌توانید تمام این محصولات را به صورت یکجا ثبت سفارش کنید و یا لیست سفارش مخصوص به خودتان را با استفاده از این محصولات و محصولا برندهای مختلف دیگر تهیه کنید. ما‌ی‌لیست تلاش دارد تا محیطی ایمن و مطمئن برای خرید و فروش انواع محصولات برای شما خریداران و فروشندگان ایجاد کند.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-