}

لیست محصولات تولیدی سنجاقک

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 11 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

مجموعه تولیدی سنجاقک تولیدکننده انواع بازی های ذهنی و فکری برای کودکان 1 تا 5 سال در ایران می باشد. سنجاقک مجموعه ای از بازی هایی می باشد که با وجود جنبه سرگرمی در کنار آن آموزش را برای کودکان فراهم می کند. اسباب بازی های این برند علاوه بر کشف استعداد کودکان موجب تقویت ذهنی و نبوق آن ها نیز می شود. کودکان در هنگام  بازی با این اسباب بازی ها  تمام تلاش خود را بکار می گیرند و از استعداد و ذهن خود استفاده می کنند تا به هدف بازی برسند. این نوع بازی ها به مغز و قدرت تفکر کودکان کمک شایانی می کند. با روی کار آمدن شرکت های زیادی در زمینه تولید اسباب بازی نیاز است تا تمام استعداد و تفکر خود را بکار گرفت تا وسیله ای و اسباب بازی ای خلق کرد که میل و اشتیاق کودکان رو به سوی خود جلب کند و از طرفی در کنار درارا بودن تمام موارد یاد شده اگر جنبه آموزش و کشف استعداد کودک باشد بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت که خوشبختانه مجموعه سنجاقک در این مورد موفق بوده است.

بازی های فکری و آموزشی سنجاقک

مجموعه اسباب بازی های برند سنجاقک در کنار سرگرمی کودکان باعث ایجاد شور و هیجان و کشف استعدادهای آن ها و همچنین تقویت ذهن می شود. بازی با این اسباب بازی ها به کودکان می آموزد که چگونه چالش های پیش رو را رفع کنند. از نمونه محصولات این برند می توان به برج دندونی اشاره کنیم که این بازی مناسب کودکانی که به تازگی دارای دندان شده اند می باشد اقلب دندانگیرهای نوزادان بعد از در آوردن دندان بلا استفاده می باشد اما مجموعه سنجاقک با ایده خلاقانه خود این وسیله را حتی بعد از اتمام  این دور قابل استفاده کرده است. بدین صورت که 8 قطعه‌ی دندان‌گیر پلاستیکیِ با کیفیت در رنگ‌های مختلف که قابلیت اتصال به یکدیگر را هم دارند، که کودک در دوره‌های بعدی رشد خود از این قطعات برای آموزش رنگ‌ها و افزایش هماهنگی بین دست، چشم و مغز، و همچنین تقویت ماهیچه‌های ظریف دست استفاده کند.. دیگر کالا، بازی فکری استوانه هوش است که مناسب کودکان یک تا 2 سال است که در هنگام این بازی با اشکال هندسی اصلی هم آشنا می شوند. برج قورباغه از دیگر محصولات سنجاقک می باشد که مناسب گروه سنی 1 تا 3 سال جهت برانگیختن حواس کودک، مفهوم ترتیب و توالی، شناخت رنگها، تقویت مهارت های ظریف و سرگرمی طراحی شده است دیگر بازی های این مجموعه شامل: 

خرید عمده محصولات سنجاقک از مای لیست

برای خرید عمده محصولات با کیفیت برند سنجاقک کافیست به وبسایت مای لیست مراجعه کنید. با توجه به کمبود وقت و ازدحام جمعیت و سردرگمی بین انتخاب برند مناسب و نگرانی از جا به جایی محصولات و از همه مهم تر قیمت کالاها این نیاز به وجود می آید که وقت کافی  و زمان مناسب داشت تا بتوان همه این موارد را به درستی انجام داد. مای لیست همه این موارد را برای خریداران عمده اسباب بازی مهیا کرده است که با خیال راحت و مطمئن بتوان از منزل و در هر زمان و مکانی خرید عمده به صرفه انجام داد. شما می توانی با مراجعه به صفحه تامین کنندگان و لیست محصولات این برند ها کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و در کمترین زمان ممکن آن را درب محل درخواستی دریافت نمایید. اگر شما جز افرادی هستید که به دنبال خرید محصولات با کیفیت برند سنجاقک  به صورت عمده هستید، می توانید از این طریق به راحتی عملیات خرید را انجام دهید. مای لیست از جمله فروشگاه های آنلاینی است که با ارائه انواع اسباب بازی از بهترین تولید کنندگان و بهترین برندها که می توان بدون واسطه و مستقیم از خود کارخانه محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کرد.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است