}

محصولات روپک شهریور 1402

فروش نقدی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 26 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

با گسترش روز افزون تکنولوژی و از بین رفتن جمع‌های خانوادگی و علاقه عموم مردم و خانواده‌ها به اجتماعات فردی، بازی‌های فکری امروزه علاوه بر یاد دادن مفاهیم و ورزش ذهن، عامل دیگری برای بازگرداندن جمع‌های خانوادگی و یادآوری خاطرات و جمع گرایی شده است. بازی‌های فکری برند روپک به دلیل کیفیت بالا و ساختن آنها به وسیله چوی طبیعی علاوه بر سادگی و شیک بودن، به دلیل متریال ساخته شده عمر طولانی دارند.

شرکت تولیدی بازی‌های فکری و سرگرمی‌روپک

شرکت روپک کلمه اختصار یافته رشد و پرورش کودک می‌باشد که با هدف تمرکز بر روی کیفیت محصولاتش و ساخت آنها با چوب طبیعی گام مهمی‌در سلامت و کیفیت کالا‌های خود برداشته است. از ویژگی مهم محصولات روپک، به قیمت بودن آنها در مقایسه با متریال استفاده شده برای تولید کالا‌ها می‌باشد. شایان ذکر است که محصولات چوبی شرکت چوبین با نام برند روپک به بازار عرضه می‌شود و متخصصان و اساتید دانشگاهی مختلفی نقش مهمی‌در ایده پردازی آنها و چالش برانگیز تر کردن  بازی‌های مذکور داشته‌اند که به تبع آن نیز توانستند طرفداران زیادی به خود جذب کنند.

لیست محصولات شرکت روپک در مای‌لیست

مای‌لیست یک سایت فروش محصولات عمده به صورت انلاین می‌باشد که هدف این مجموعه ارائه محصولات با قیمت مناسب و با کیفیت همراه با فروش انلاین و اینترنتی که موجب سهولت در خرید مشتریان خود می‌باشد. با مراجعه به سایت مای‌لیست و بررسی محصولات تولیدی روپک، می‌توانید تفاوت محصولات این شرکت را با شرکت‌های دیگر مقایسه کنید و خرید راحت و به صرفه ای را در این پلتفرم انجام دهید به علاوه اینکه با مراجعه به سایت و حساب اینستاگرام این مجموعه می‌توانید از آخرین اطلاعات محصولات و نحوه استفاده از آنها اطلاع حاصل بفرمایید. بدیهی است که هر محصول منطبق با یک گروه سنی خاص می‌باشد و می‌توانید با انتخاب و بررسی گروه سنی خود محصولات مرتبط با آن را مشاهده و اقدام به خرید بفرمایید.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است