}

لیست عروسک پولیشی یانیک 1402

فروش نقدی

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 40 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

عروسک‌ها جزء اصلی اسباب بازی‌ها در بین کودکان است. به اشتباه عروسک و عروسک بازی مخصوص دختر بچه‌ها است؛ اما همیشه به این صورت نیست و پسر بچه‌ها م می‌توانند عروسک مورد علاقه خودشان را داشته باشند. عروسک‌ها معمولا بر اساس شخصیت مورد علاقه کارتونی کودکان طراحی می‌شود و این حس را به کودکان القا می‌کند که آن‌ها هم جزئی از این برنامه کارتونی مورد علاقه‌شان هستند. برندهای مختلفی هستند که به تولید این اسباب بازی‌ها با کیفیت بسیار بالا و قابل قبول مشغول به تولید و عرضه محصولات در بازار هستند. یکی از مطرح‌ترین این برندها، برند یانیک است.

لیست محصولات مجموعه تولیدی یانیک

مجموعه یانیک یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع عروسک برای گروه‌های سنی مختلف دخترانه و پسرانه است. کیفیت بالای محصولات این برند و مواد اولیه که برای تولید محصولات متنوع خودش به کار گرفته است باعث شده تا توجه بسیار زیادی را نسبت به خودش جلب کرده است. شما با ورود به وبسایت مای‌لیست شما می‌توانید انواع محصولات این برند را به صورت لیستی کامل مشاهده کنید و بر اساس نیازتان به صورت عمده سفارش خودتان را ثبت کنید. در حال حاضر لیست محصولات این برند در مای‌لیست شامل به بیش از 30 محصول می‌رسد که همین مسئله انتخاب را برای شما باز می‌گذارد. محصولات تولیدی  این برند فقط مختص به شخصیت‌ها کارتونی نیست، بلکه انواع عروسک  حیوانات، نوزادی،میوه‌های پولیشی، عروسک‌های نوزاد، میوه‌های پولیشی و پاپت و... است. عروسک‌های پولیشی علاوه بر زیبایی و کیفیتی که دارند نگهداری ساده و راحت‌تری نسبت به سایر اجناس دارند.

خرید عمده محصولات یانیک از مای‌لیست

وبسایت مای‌لیست بستری مطمئن برای خرید و فروش محصولات به صورت عمده است که این اطمینان را به تولید کنندگان و مصرف کنددگان عمده القا می‌کند که می‌تواند از بستری آنلاین تمام خریدهای خودشان را به صورت مستقیم از تولیدکننده داشته باشند و در زمان و هزینه‌ای که دارند نهایت صرفه جویی را داشته باشند. مای‌لیست در تمام مراحل خرید و فروش محصولات در کنار شما عزیزان خواهد بود.

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است