}

فیگور مک توی 1402

تعداد کالای انتخاب شده : 0 مورد

تعداد کالای موجود : 41 مورد کالا

مرتب سازی بر اساس

درباره لیست

فیگورها از آن دسته از اسباب بازی‌ها هستند که در کنار سرگرم کننده بودن می‌توانند بسیار آموزند باشند. شرکت تولیدی مک توی توانسته فیگور انواع حیوانات در سایزه‌های متنوع را برای کودکان در سنین مختلف طراحی و تولید کند تا کودکان بتوانند با تمامی حیوانات آشنا شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

فیگورهای برند مک تویز

فیگورهای تولید این برند شامل شخصیت‌هایی چون موجودات آبی، حیوانات مزرعه، حیوانات وحشی، پرندگان و..... است. تمامی این محصولات از پلاستیک فشرده با کیفیت درست شده است تا در کنار سبک بودن و حمل راحت دوام بسیار بالایی داشته باشند تا کودکان بتوانند مدت زیادی با آن‌ها بازی کنند و لذت ببرندف همچنین جنس محصولات باعث می‌شود تا کودکان بتوانند در مکان‌های مختلفی مانند خانه، حمام و یا خارج از خانه از آن‌ها استفاده کنند. تنوع بالای این محصولات در کنار کیفیت بسیار مناسب آن‌ها باعث شده است که تقاضا برای خرید این محصول افزایش پیدا کند و محبوبیت این مدل از فیگورهای برند مک توی در بین کودکان بسیار بالا باشد.

لیست محصولات مک توی در مای‌لیست

پلتفرم مای‌لیست تلاش کرده است تا تمامی محصولات این برند بزرگ را به صورت لیستی جامع که شامل: مشخصات کامل فیگورها، قیمت، تعداد و تصاویر آن‌ها است برای شما فروشگاه‌داران گرامی تهیه کند. با استفاده از این لیست شما می‌توانید تمامی محصولات را به صورت عمده و یکجا خریداری کنید و یا می‌توانید به صورت انتخابیو برحسب سلیقه خودتان از این محصولات و محصولات دیگر لیستی بسازید و لیست سفارش خودتان را داشته باشید. مای‌لیست تلاش کرده است تا روند خرید و فروش عمده بین تولیدکنندگان و خریدارن عزیز بسیار ساده‌تر و آسان‌تر کند. شما با ورود به این وبسایت می‌توانید انواع خریدهای مخصوص به کسب و کارتان در حوزه‌های مختلفی مانند کتاب، لوازم التحریر، اسباب بازی، بازی‌های فکری و... را در کمترین زمان ممکن تامین کنید.     

امتیاز و دیدگاه کاربران درباره لیست

شما میتوانید در مورد این لیست امتیاز و دیدگاه خود را بیان کنید

ثبت دیدگاه به خرید این لیست از طرف دیگر کاربران کمک میکند














نمایش فایل

صفحه گفتگو با تامین کننده

-

برای استفاده از مطالب مای لیست، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای (پلتفرم مای لیست) است